رفع نواقص ورزشگاه یادگار امام تبریز برای میزبانی بازی های آسیایی تراکتور

رفع نواقص ورزشگاه یادگار امام تبریز برای میزبانی بازی های آسیایی تراکتور

به گزارش شهریار به نقل از ایرنا، عطا شرفشاهی روز سه شنبه با اعلام این خبر افزود: عملیات ارتقا سیستم نور استادیوم این ورزشگاه آغاز شده و تا قبل از نخستین بازی تراکتور در آسیا و حضور نمایندگان AFC بهره برداری می شود.

وی ادامه داد: ارتقا نور استادیوم یادگار امام ره به عنوان نخستین استادیوم کشور به ال ای دی یکی از مهمترین اهداف مهم اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی است که عملیات نصب آن با ۳۵۰ میلیارد ریال به پیمانکار واگذار شده است.

شرفشاهی افزود : افزایش روشنایی استادیوم و رسیدن به استاندارد های ای اف سی و فیفا برای میزبانی بازی های تیم تراکتور در لیگ قهرمانان آسیا و حتی میزبانی تیم ملی فوتبال، ضروری است و در این طرح ارتقا و تعویض ۲۶۰ پروژکتور آغاز شده است.

روشنایی ورزشگاه یادگارامام برای بازی های آسیایی از ۱۲۰۰ لوکس به ۲ هزار لوکس افزایش می یابد ضمن اینکه اسکوربرد این ورزشگاه نیز با ۷۰ میلیارد ریال تا هشتم مهر ماه تعویض و اسکوبردی متناسب با استاندار های کنفدراسیون فوتبال آسیا نصب خواهد شد.

پیش از این نیز گیت های ورودی این ورزشگاه به تعداد ۷۲ عدد نصب و راه اندازی شده و راه دسترسی بانوان نیز از سوی شهرداری تبریز به بهره برداری رسیده بود.

تیم فوتبال تراکتور در نخستین دیدار خود در لیگ قهرمانان آسیا سطح ۲ در قطر مقابل الوکره این کشور به نتیجه ۳ بر صفر برنده شد و در دومین بازی که چهارشنبه ۱۱ مهر برگزار می شود در ورزشگاه یادگار امام ره تبریز میزبان تیم موهون باگان هند خواهد بود.

تراکتور ایران در گروه A این رقابت ها با روشن تاجیکستان، موهون باگان هند و الوکره قطر هم گروه است و با سه امتیاز از یک بازی در صدر این گروه قرار دارد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات