دیدار معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی با خانواده شهیدان والامقام "فتاح زاده کاری"

دیدار معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی با خانواده شهیدان والامقام "فتاح زاده کاری"

به گزارش شهریار ، محبوب تیزپاز نیاری با همراهی معاون سرمایه انسانی فرماندهی نیروی انتظامی تبریز با خانواده شهیدان تاری‌ویردی فتاح‌زاده کاری و فرزند رشید وی علیرضا فتاح‌زاده کاری دیدار وگفتگو کرد.

معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار تبریز  دراین دیدار گفت: هفته دفاع مقدس یادآور ۸ سال دفاع و حماسه، رشادت و ایثارگری جوان های غیرتمند ایران اسلامی است که درتاریخ ثبت وماندگار شد.

وی ادامه داد: این انقلاب با خون شهیدان حیات یافته و جان می گیرد و تکریم خانواده شهدا از وظایف تک تک مسئولین است که در این امر مهم دلجویی از خانواده شهدا تنها انتظار آنان از مسئولین به شمار می رود.

تیزپاز نیاری یادآور شد: نکوداشت هفته دفاع مقدس و تکریم خانواده شهدا انتقال و یادآوری از جان گذشتگی جوانان این مرزو بوم است چرا که با گذشت جان خود زندگی و امنیت را به ملت ایران اهدا کردند و خانواده شهدا نیز همراه با شهیدان ایثار و فداکاری کردند.

در ادامه این دیدار، از خانواده شهیدان تاری‌ویردی فتاح‌زاده کاری و علیرضا فتاح‌زاده کاری توسط معاون برنامه ریزی شهردار تبریز و معاون سرمایه انسانی فرماندهی نیروی انتظامی تبریز، تجلیل شد.

گفتنی است، شهیدان تاری‌ویردی فتاح‌زاده کاری و علیرضا فتاح‌زاده کاری در سال ۱۳۶۰ در اهواز و گیلانغرب به درجه شهادت نایل آمدند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات