تجدید میثاق آتش نشانان با آرمان‌های انقلاب

تجدید میثاق آتش نشانان با آرمان‌های انقلاب

به گزارش شهریار ، سعید صالح نیا مدیر عامل سازمان آتش نشانی تبریز در این مراسم  به نقش تاریخی شهداء در حفظ تمامیت ارضی کشور اشاره کرد و افزود: شهداء با نثار روح و جان خود نشان دادند که جوانان ایران زمین اجازه تعرض به خاک کشور را به بیگانه نمی دهند و همیشه آماده دفاع از وطن خویش هستند.

سعید صالح نیا تاکید کرد: آزادی، استقلال و عزت جهانی کنونی ایران اسلامی مرهون خون پاک شهدا به ویژه شهدای هشت سال دفاع مقدس است که ثابت کردند با اتحاد و همبستگی، هیچ قدرتی قادر به دست اندازی به مرزهای مقدس کشور نخواهد بود و مردم با بصیرت و ولایت مدار کشورمان، مقابل دشمنان تا آخرین قطره خون خواهند ایستاد.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی تبریز با اشاره به اینکه آزادی خواهانی که با مقاومت سرسختانه و بی نظیر خویش در آن دوران توانستند طومار استکبار و دشمنان این مرز و بوم را در هم بپیچند و قدرت دفاع ایرانیان را به رخ جهانیان بکشند، گفت: امروز بر تک تک ما واجب است که در راستای حفظ ارزش‌ها، آرمان‌ها و دستاوردهای هشت سال دفاع مقدس و همچنین حفاظت و حراست از درخت تنومند انقلاب شکوهمند اسلامی کوشا و ساعی باشیم و در صف مقدم رهروان امام راحل حضرت امام خمینی (ره)، مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و شهدای گرانقدر بایستیم.

صالح نیا در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای آتش نشانان کشور اظهار کرد: آتش نشانان هم برای نجات شهروندان از اهریمن سرخ آتش، با تمام وجود تلاش می کنند و بارها شاهد شهادت و جانبازی آتش نشانان در صحنه های عملیاتی بودیم و هستیم.

گفتنی است در ادامه این مراسم، مدیر عامل این سازمان با حضور در آرامگاه امام جمعه شهید آیت الله آل هاشم یاد و خاطره آن بزرگ مرد دنیای اسلام و تشییع را گرامی داشت.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات