نقش شهرداری تبریز در افزایش شور و نشاط اجتماعی

نقش شهرداری تبریز در افزایش شور و نشاط اجتماعی

به گزارش شهریار در این دیدار که به همراه یاسین بجانی عضو شورای اسلامی شهر ، مظفر سلیمانی معاون مالی و اقتصادی شهرداری و مدیرعامل شرکت باشگاه شهرداری بود سعید  مظفری زاده مدیرعامل باشگاه تراکتور ضمن قدردانی از فعالیت های شهرداری تبریز در ایجاد زیرساخت های ورزشی و برنامه مستمر ورزشی در سطح شهر که باعث شور و نشاط اجتماعی در بین شهروندان می شود، از حمایت های شورای اسلامی شهر و شهرداری تبریز از باشگاه تراکتور تشکر کرد و گفت :   شهرداری تبریز یک گام جلوتر از سایر کلانشهر ها در عرصه ورزش است.

وی در ادامه خواستار استفاده بیشتر باشگاه تراکتور از زیر ساخت های ورزشی شهرداری تبریز شد.

همچنین یعقوب هوشیار شهردار تبریز در این دیدار ضمن اعلام حمایت همه جانبه از باشگاه تراکتور گفت : شهرداری تبریز خود را در کنار باشگاه تراکتور می داند و در این راستا مجموعه مدیریت شهری از این باشگاه محبوب و مردمی حمایت می کند .

وی ضمن اشاره به ایجاد جاده دسترسی جدید الاحداث استادیوم یادگار امام (ره) توسط شهرداری اظهار داشت: موافق در اختیار گذاشتن اتوبوس و استفاده آکادمی باشگاه تراکتور از استادیوم شهید قویدل شهرداری هستیم .

شهردار تبریز همچنین تاکید کرد تیم تراکتور با توجه به سهم عمده در ایجاد نشاط و سرزندگی، باید مورد حمایت همه جانبه مسئولان محلی قرا ر گیرد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات