شروع طرح ساماندهی مجموعه ورزشی یادگار امام (ره) از ۷ مهرماه

شروع طرح ساماندهی مجموعه ورزشی یادگار امام (ره) از ۷ مهرماه

به گزارش شهریار ، یعقوب هوشیار  در بازدید ۲ ساعته از مجموعه ورزشی یادگار امام (ره) در جریان نواقصات، نیازها و ارتقای مجموعه ورزشی یادگار امام تبریز قرار گرفت.

در این بازدید که مدیران شهرداری و اداره کل ورزش و جوانان استان نیز حضور داشتند شهردار تبریز از عملیات تعویض اسکوربرد، ارتقای سیستم نور استادیوم ، جاده اختصاصی بانوان ، گیت های ورودی تماشاگران بازدید کرد.

یعقوب هوشیار شهردار در نشست هماهنگی آماده سازی ورزشگاه برای میزبانی تراکتور در باشگاه های آسیا گفت : از روز شنبه ۷ مهر طرح ضربتی تنظیف و زیباسازی مجموعه ورزشی یادگار امام (ره) و راه های دسترسی برای دیدار تیم تراکتور در لیگ باشگاههای آسیا و میزبانی شایسته از تیم های خارجی و همچنین لیگ برتر آغاز خواهد شد.

وی همچنین با بیان اینکه هواداران تیم تراکتور ظرفیت بزرگی برای استان آذربایجان شرقی و کشورمان محسوب می شوند، گفت : شهرداری تبریز خود را در کنار تیم محبوب تراکتور می بیند.

وی خاطر نشان ساخت: پیش از این مسیر جاده جوان برای دسترسی آسان به ورزشگاه یادگار امام و پارکینگ این مجموعه توسط شهرداری تبریز احداث شده بود .

شهردار تبریز در ادامه صحبت‌های خود در خصوص طرح ساماندهی مجوعه ورزشی یادگار امام گفت : در این طرح عملیات توسعه ضلع شرقی پارکینگ ، رنگ آمیزی گیت ها ، فضای سبز دور اسکوربرد ، ساماندهی پل مجاور جاده اختصاصی جهاد ، تنظیف کل مجموعه یادگار امام و کاشت گونه های گیاهی سازگار با محیط استادیوم آغاز خواهد شد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات