پیشرفت متروی تبریز مطابق برنامه زمانبندی قابل قبول است

پیشرفت متروی تبریز مطابق برنامه زمانبندی قابل قبول است

به گزارش شهریار ، علیرضا نوین در بازدید از فاز اول خط یک و مرکز کنترل فرمان متروی تبریز، از پیشرفت قابل قبول این خط و عملیات اجرایی فعال در سازمان حمل و نقل ریلی و از پیگیری نمایندگان مجلس برای تامین منابع مالی مورد نیاز این سازمان جهت تکمیل خطوط مترو خبر داد.

نماینده مردم تبریز اسکو و آذرشهر ضمن اشاره به بهره‌برداری مطلوب از خط یک و خدمات رسانی روزانه و منظم در این خط تصریح کرد: با بهره‌برداری از خط یک آرزوی شهروندان برای داشتن حمل و نقل ریلی محقق گشته است. هرچند در اوایل کار، مشکلات و موانع بزرگی در احداث و عملیات اجرایی وجود داشت که باعث کندشدن روند کار شده بود اما به یاری خداوند و عزم جدی مدیریت شهری تبریز، همانطور که امروز شاهدیم این مشکلات مرتفع شده و کارهای خدمات رسانی در خط یک با برنامه منظم روزانه انجام می‌شود.

وی افزود: عملیات اجرایی خط دو مترو نیز مطابق با برنامه زمانبندی در حال انجام است و امیدواریم با سرعت تمام، نواقص موجود مرتفع و خط ۱ و ۲ در اسرع وقت به اتمام برسد.

علیرضا نوین درباره تامین منابع لازم برای تکمیل خطوط متروی تبریز تاکید کرد: نمایندگان مردم شریف تبریز، به جد، تامین منابع مالی متروی تبریز را در قالب اوراق مشارکت و فاینانس پیگیر خواهند بود تا با تامین این منابع، خطوط متروی تبریز با زمانبندی مشخص و با سرعت بیشتر به اتمام برسد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات