اجرای ۵۵ رشته مسیر گشایی با ۳۶ کیلومتر طول در تبریز

اجرای ۵۵ رشته مسیر گشایی با ۳۶ کیلومتر طول در تبریز

به گزارش شهریار ، محمد عزتی با ارائه گزارشی از پروژه های مسیرگشایی شهرداری گفت: برای اتمام تعدادی از این ۵۵ پروژه، باید بیش از ۲۵۰۰ پلاک ملکی تملک شود.

وی با اشاره به جزییات این پروژه ها اظهار داشت: حدود ۲۰ طرح مسیرگشایی مراحل پایانی تملک را طی می کند که به زودی وارد فاز عملیات عمرانی خواهد شد.

معاون شهرسازی و معماری شهردار تبریز، سال آینده را، موقعیتی ویژه برای اجرای طرح های مسیرگشایی دانست و اضافه کرد: طبق دستور شهردارمحترم، سال ۱۴۰۴، سال پروژه های مسیرگشایی و بازآفرینی شهری خواهدبود.

عزتی همچنین گفت: امیدواریم با همکاری و همراهی شورای اسلامی شهر، بودجه سال آینده در شهرداری به گونه ای باشد که مسیرگشایی ها در اولویت قرار گیرند؛ چرا که پیش نیاز پدافندغیرعامل و پیشگیری از مخاطرات زلزله محسوب می شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود، به عملکرد مناطق مختلف در خصوص اجرای پروژه های مسیرگشایی پرداخت و متذکر شد: از میان این ۵۵ پروژه، خیابان های شهید مناف زاده، ملازینال، ۱۲ متری نامور، عارف، فرهنگیان، پل کابلی به توانیر، ابرار، فلسطین، شهید علیپور، صادقیه، گوراوانچی، آبیاری و علی بقال تکمیل شده و به بهره برداری رسیده اند.

معاون شهرسازی و معماری شهردارتبریز افزود: مابقی پروژه ها نیز با درصدهای متفاوتی از پیشرفت فیزیکی، در مرحله اجرا یا طی مراحل تملک قرار دارند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات