مشارکت سازمان آتش نشانی تبریز در مانور آمادگی شرکت گاز در برابر زلزله احتمالی

مشارکت سازمان آتش نشانی تبریز در مانور آمادگی شرکت گاز در برابر زلزله احتمالی

به گزارش شهریار ، سعید صالح نیا مدیر عامل سازمان آتش نشانی تبریز با اعلام این خبر گفت: این مانور با فرض رخ داد شدید زلزله ۷ ریشتری انجام گرفت که در آن حوادث آتش سوزی رخ داده و سازمان آتش نشانی به مهار و اطفاء حریق می پردازد.

وی تصریح کرد: برگزاری این مانور برای برنامه‌ریزی برای اقدام لازم ایمنی   در وضعیت بحرانی و وقوع حادثه بود و هدفی که از اجرای این مانور دنبال شد، پیش بینی چگونگی حفظ آمادگی امدادی و اطفائی در برابر وقوع حوادث توسط سازمان آتش نشانی تبریز است.

سعید صالح نیا افزود: شهر تبریز زلزله خیز است و در طول تاریخ حوادث طبیعی زیادی از جمله زلزله های گسترده رخ داده است که این مانور با فرض وقوع ۷ ریشتری انجام گرفت. سازمان آتش نشانی تبریز نیز با فرض اینکه اگر حوادثی در این ارتباط رخ دهد ،چه بایستی انجام دهد مشارکت کرد و با بررسی های انجام گرفته سعی در حفظ آمادگی عملیاتی این وضعیت می کند.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی تبریز افزود: با هدف حفظ آمادگی این سازمان در زمان وقوع بحران نیز، فرمانده آتش نشان نیز در اتاق فرماندهی اداره گاز در مانور، مستقر شد.

این مانور به مناسبت روز ایمنی در تاریخ های هفتم و هشتم مهر ماه سالجاری در محل مجتمع اداری شماره دو شرکت گاز آذربایجان شرقی واقع در شادآباد و همزمان در سراسر سطح شهر تبریز با حضور ۴۵ گروه عملیاتی از شرکت گاز به مرحله اجرا درآمد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات