مصوبات اجرایی قرارهای خدمت شهرداری منطقه ۷ تبریز بررسی شد

مصوبات اجرایی قرارهای خدمت شهرداری منطقه ۷ تبریز بررسی شد

به گزارش شهریار ، جلسه بررسی مصوبات اجرایی قرارهای خدمت منطقه ۷ تبریز با حضور معاونین هماهنگی وامور مناطق ، محیط زیست و خدمات شهری، حمل ون قل وترافیک و فنی و عمرانی شهرداری تبریز و نیز شهردار و معاونین و مدیران منطقه ۷  برگزار شد.

در این جلسه ضمن بررسی مصوبات دوره های گذشته قرار خدمت در حوزه  های خدمات شهری، فنی و عمرانی و حمل ونقل وترافیک، نسبت به احصاء مشکلات و چالش های  منطقه۷ تبریز در این حوزه ها اقدام شد.

سیاوش فتح اللهی معاون هماهنگی وامور مناطق در این جلسه با اشاره به اینکه شهردار محترم  تبریز جهت حضور همه معاونتها با هم، جهت بررسی بهتر و رفع مشکلات مناطق در قرارهای خدمت، تاکید دارند افزود: ششمین دوره از قرارهای خدمت شهرداری تبریز با محوریت بررسی مصوبات دوره های قبلی و بررسی وضعیت نواحی مناطق و بررسی مشکلات منطقه با دید میدانی وناحیه محوری برگزار می‌شود.

دراین جلسه  در حوزه عمرانی، ضمن بررسی مصوبات عمرانی پنج دوره قبل ، احصاء مشکلات و موانع، ارائه راهکارهای مناسب و همفکری در مورد مسائل و مشکلات منطقه و تحقق این مصوبات مورد بررسی قرار گرفت.

همچنین در حوزه خدمات شهری، مسائلی پیرامون اقدامات حوزه خدمات شهری اعم از ساخت و سازها، سد معبر و سایر موارد خدماتی در محلات سطح منطقه مطرح و نسبت به بررسی مشکلات این حوزه، احصای موانع و رفع آنها دستوراتی اعلام شد.

در ادامه جلسه در حوزه ترافیک هم که گره های کور ترافیکی و نقاط حادثه خیز مورد بررسی قرار گرفت و همچنین میزان تحقق بودجه ترافیکی و موارد ترافیکی دیگر نیز بررسی شد.

ششمین قرار خدمت از دور ششم قرارهای خدمت شهرداری تبریز در منطقه ۷ برگزارخواهد شد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات