بهار ۱۴۰۴ زیباتر و متفاوت از سال‌های قبل خواهد بود/طراحی و اجرای المان‌های حجمی تلفیقی در سطح شهر

بهار ۱۴۰۴ زیباتر و متفاوت از سال‌های قبل خواهد بود/طراحی و اجرای المان‌های حجمی تلفیقی در سطح شهر

به گزارش شهریار ، سیامک آسیایی در جلسه‌ کارگروه تخصصی طراحی سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری تبریز با اعلام این خبر، گفت: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته و تشکیل کارگروه تخصصی طراحی و نیز استفاده از ایده‌ها و پیشنهادات همکاران سازمان سیما، منظر و فضای سبز بهاری زیباتر و متفاوت‌تر از سال های گذشته برای کلانشهر تبریز رقم می‌خورد.


وی ضمن تاکید بر آماده‌سازی به موقع طرحهای بهاری توسط کارگروه تخصصی طراحی و استفاده حداکثری از نظرات و پیشنهادات همکاران و حتی شهروندان عزیز، طراحی و اجرای  طرحهای تلفیقی المانهای نوروزی و گونه‌های بهاری را از ویژگیهای بارز آثار هنری مورد نظر برای اجرا در سال جدید عنوان کرد.

آسیایی در این زمینه بازدید میدانی و مکان یابی و نیز جانمایی مناسب طرح‌ها توسط کارگروه تخصصی طراحی را مورد تاکید قرار داد و بر تعریف مسیرهای ویژه بهاری در هر یک از مناطق و اجرای طرحهای ویژه در آن مسیرها که جاذبه گردشگری خاص برای میهمانان نوروزی ایجاد کند را یادآور شد .

مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز همچنین ضمن تاکید بر اهمیت خلق آثار هنری تلفیقی جذاب در طرحهای بهاری بر استفاده از ظرفیت و پتانسیل خوب موجود در خود بدنه شهرداری و ایده و نیز نظزات جدید و به روز همکاران در این زمینه تاکید کرد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات