توزیع سه هزار و ۷۵ تن آسفالت طی هفته گذشته در سطح حوزه منطقه یک

توزیع سه هزار و ۷۵ تن آسفالت طی هفته گذشته در سطح حوزه منطقه یک

به گزارش شهریار ، حمید شاهوردی اعلام کرد: اصلاح و نوسازی آسفالتِ معابر و محلات سطح منطقه در راستای رفاه حال شهروندان و در قالب طرح "نگهداشت شهری" یکی از اولویت های اصلی این منطقه محسوب می شود که با توجه  به برنامه ریزی های تعیین شده، این عملیات به صورت مستمر در حال انجام است.

وی گفت: آسفالت تراشی و آسفالت ریزی  حدفاصل زیرگذر آبرسان به سمت پل شهید بهشتی از مهمترین مسیرهای در حال بهسازی سطح منطقه بود که با سرعت در حال انجام بوده به گونه ای که طی هفته گذشته دو هزار و ۷۷۵ تن آسفالت در این مسیر توزیع و آسفالت ریزی این مسیر اتمام یافت.

شاهوردی بیان کرد: در کنار پروژه آسفالت ریزی اساسی مسیر آبرسان، مسیر ولیعصر(عج) مقابل برج استادان ۲ و ۱  با  ۴۵ تن و مسیر عباسی (کوچه فرهنگسرای شهید بهشتی، کوچه سرندی و کوچه جلفالار) در مجموع با ۱۲۵ تن آسفالت ساماندهی شدند.

شاهوردی تصریح کرد: در راستای تحقق طرح "حیات شهر" و رسیدگی به وضعیت مجتمع های مسکونی رسیدگی به وضعیت آسفالت مجتمع های خزر و فارابی نیز در دستور کار منطقه قرار گرفت و در مجموع با توزیع ۸۵ تن آسفالت ساماندهی شدند.

گفتنی است طی هفته گذشته سه هزار و ۷۵ تن آسفالت در سطح حوزه منطقه یک توزیع شده است که این روند ادامه دار بوده و طی هفته های آتی با توجه به اولویت بندی تعیین شده شاهد آسفالت ریزی معابر و محلات خواهیم بود.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات