اجرای ۱۳هزار متر مربع سنگفرش در خیابان ارتش شمالی

اجرای ۱۳هزار متر مربع سنگفرش در خیابان ارتش شمالی

به گزارش شهریار ، حسین منیری فر  با اعلام این مطلب  گفت: در راستای ساماندهی معابر بافت تاریخی شهر و هویت بخشی معابر تاریخی منطقه۸، عملیات سنگفرش خیابان ارتش شمالی، حد فاصل میدان ساعت تا میدان شهدا  به سرعت در حال اجراست که با تلاش عوامل اجرایی پروژه، اکنون شاهد پیشرفت  ۳۰ درصدی پروژه در فاز نخست حد فاصل میدان ساعت تا میدان شهدا هستیم.

وی با اشاره به توجه شهرداری منطقه ۸ به  کیفیت اجرای پروژه گفت: در راستای اجرای با کیفیت این پروژه سنگفرش، برای اولین بار در سطح منطقه ۸، از سنگهای کوبیک برای کفسازی خیابان ارتش شمالی استفاده شده که با ترکیب سنگ اسپراخون و سنگ گرانیتی کوبیک، زیبایی خاصی به این مسیر خواهد بخشید.

شهردار منطقه هشت تبریز در پایان به مشخصات پروژه سنگفرش ارتش شمالی اشاره کرده و گفت: این پروژه به طول ۶۵۰ متر در دو فاز اجرایی می شود که فاز یک پروژه از میدان شهدا تا میدان ساعت، به طول ۴۰۰ متر و عرض ۲۰ متر با پیشرفت ۳۰درصدی در حال اجراست و در فاز دو طرح کفسازی میدان ساعت تا ارک جدید به طول ۲۵۰ متر اجرایی خواهد شد.

وی به حجم کفسازی این پروژه اشاره کرده و گفت:  در پروژه سنگفرش خیابان ارتش شمالی،۱۳هزار متر مربع سنگفرش خواهد شد که ۸هزار متر مربع در فاز نخست و ۵هزار متر مربع در فاز دوم پروژه کفسازی خواهد شد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات