اجرای طرح جامع همیار آتش‌نشان در مدارس تبریز

اجرای طرح جامع همیار آتش‌نشان در مدارس تبریز

به گزارش شهریار ، سعید صالح نیا مدیر عامل سازمان آتش نشانی تبریز با بیان اینکه این طرح به صورت جامع و فراگیر در مدارس تبریز در حال برگزاری است گفت:

همزمان با روز ایمنی، ضمن اجرای کلاس آموزش عمومی ایمنی در سطح مدارس، "طرح همیار آتش نشان" نیز برگزار می شود که هدف از اجرای این طرح ترویج و نهادینه کردن فرهنگ ایمنی از سنین کودکی است.

وی افزود: اجرای این طرح نوعی مسولیت پذیری کودک را از همان سنین کودک میسر می سازد و امید است تداوم اجرای طرح که با استقبال کودکان نیز همراه است، بتواند نقش سازی بهتری در آینده ایمنی کودکان داشته باشد.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی تبریز ادامه داد: اجرای طرح " همیار آتش نشان" نیازمند همراهی مربیان مراکز آموزشی در محیط اجتماع و اعضای خانواده در محیط خانه همراه شود تا بتواند کودک را برای مسولیت پذیری در اجتماع آماده کند.

سعید صالح نیا به ارایه آموزش های عمومی ایمنی متناسب در مراکز آموزشی اشاره و افزود: بایستی آموزش های عمومی نیز متناسب با درک کودک از جامعه همراه شود تا بتواند بر میزان دانش های اندوخته خود بیفزاید و آن را در زندگی روزمره بکار گیرد.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی تبریز یاد آور شد: از همین امروز باید به فکر آیندگان جامعه ایران که معاصران امروز هستند، بود و از دست دادن فرصت آموزشی و پرورشی به منزله ورود به مرحله ناامن از لحاظ ایمنی هستیم.

صالح نیا در خاتمه همراهی مراکز آموزشی را در فراگیری این طرح ستود و برای تمامی فعالان این حوزه آرزوی موفقیت روز افزون کرد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات