تعامل پلیس و شهرداری، راهگشای مشکلات شهری و زمینه ساز رضایت مندی شهروندان

تعامل پلیس و شهرداری، راهگشای مشکلات شهری و زمینه ساز رضایت مندی شهروندان

به گزارش شهریار ، هادی بدری با تبریک هفته نیروی انتظامی و گرامیداشت و پاسداشت دلاوری‌ها و جان‌فشانی‌های سبز جامگان نیروی انتظامی برای برقراری نظم و امنیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و یاد و خاطره شهدای عرصه تامین نظم و امنیت اظهار کرد: شهرداری تبریز در حوزه های مختلف همکاری نزدیکی با نیروی انتظامی دارد که نتیجه آن اجرای قانون و رفع و کاهش معضلات شهری و عمل به مطالبات مردم در راستای جلب رضایتمندی حداکثری است.

وی با اشاره به لزوم همکاری دستگاه ها با یکدیگر ، ادامه داد: هرگاه همراهی و همکاری بین شهرداری و نیروی انتظامی بیشتر بوده، نظم شهر نیز بیشتر شده و موضوعات دو طرف، حل و فصل شده است.

بدری با بیان اینکه شهرداری و پلیس در جهت حوزه های خدمت رسانی به مردم در یک مسیر حرکت می کنند، گفت: توسعه نشاط اجتماعی یکی از اولویت های پلیس و شهرداری است .

وی به استفاده از ظرفیت فضای مجازی و صدا و سیما برای آموزش همگانی شهروندان در حوزه مقررات شهری و پیشگیری از تصادفات تاکید کرد و گفت: یکی از اهدافی که پلیس و شهرداری دنبال می کند کاهش معضلات شهری است که بعضاً از روی ناگاهی مردم بوجود می آید. پرتاب زباله از خودرو به بیرون ،حمل زباله بر روی کاپوت خودرو و حمل کود، نخاله و زباله بدون پوشش و تخلیه مصالح ساختمانی در حاشیه جاده ها از جمله  معضلاتی است که با اعمال قانون و فرهنگ سازی از طریق پلیس و شهرداری پیش گیری خواهد شد.

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهردار تبریز با اشاره به زمینه های همکاری نیروی انتظامی با شهرداری تبریز، گفت: تورم در بخش اجاره و فروش مسکن موجب شده تا سودجویان بیشتر تمایل به ساخت و ساز غیرمجاز  در حریم و محدوده  داشته  باشند که نقش بسیار مهم حضور و همراهی عوامل نیروی انتظامی در کنار تلاش های شبانه روزی همکاران برای مقابله با این پدیده بسیار ارزشمند است.

بدری ادامه داد: موضوع مهم دیگر همکاری راهنمایی و رانندگی با عوامل شهرداری برای رفع سد معبر خودرویی و مغازه ای است که تداوم این همکاری برای رفع بی نظمی های ناشی از اثرات این معضل بسیار مهم و ضروری است.
معاون شهردار تبریز یادآور شد: انتظار داریم همکاری بین دستگاه ها همچنان به قوت ادامه یافته تا مشکلات شهر در حوزه های مختلف با جدیت و همراهی بیشتر رفع شود.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات