اختتامیه مسابقه عکاسی "خشت استوار"  در شهرداری منطقه ۸ برگزار شد

اختتامیه مسابقه عکاسی "خشت استوار"  در شهرداری منطقه ۸ برگزار شد

به گزارش شهریار ، در این جلسه، داوران مسابقه ۶۰۰ طرح رسیده به دبیرخانه مسابقه را  مورد بررسی و داوری قرار داده و عکسهای برتر این مسابقه را  معرفی کردند.

حسین منیری فر در این مراسم، منطقه تاریخی فرهنگی تبریز را دارای پتانسیلهای فراوان برای اجرای برنامه های فرهنگی-هنری  دانسته و اعلام کرد: با توجه به وجود جداره های بی نظیر و ابنیه های ارزشمند تاریخی در محدوده مرکزی شهر، شهرداری منطقه ۸ مسابقه عکاسی از ابنیه های ارزشمند تاریخی را  اجرایی کرده و امروز با معرفی آثار برتر مراسم اختتامیه مسابقه عکاسی خشت استوار را برگزار می کنیم.

وی افزود: تبریز یکی از شهرهای غنی از بعد  ابنیه های تاریخی میباشد که این شهر تاریخ شکوهمندی در طول تاریخ داشته و  میبایست از این پتانسیل نهایت استفاده را برده و داشته های تاریخی شهر را برای عموم مردم و گردشگران گرامی بشناسانیم.

شهردار منطقه ۸ با اشاره به حمایت های شهرداری منطقه هشت تبریز از برنامه های فرهنگی و هنری گفت: این منطقه بدلیل واقع شدن در منطقه تاریخی فرهنگی تبریز، در کنار اجرای پروژه های عمرانی، همه ساله انواع برنامه های فرهنگی ، هنری و اجتماعی را در منطقه تاریخی فرهنگی تبریز برگزار می کند که مسابقه عکاسی " خشت استوار" یکی از این برنامه ها میباشد که زیبایی های ابنیه های تاریخی و معابر قدیمی تبریز را به تصویر کشیده و در نظر داریم آثار برگزیده این مسابقه را در فرهنگسراهای منطقه ۸، به نمایش بگذاریم.

در ادامه این مراسم داوران این مسابقه با اعلام اینکه ، این مسابقه اولین مسابقه ای است که به بافت های تاریخی توجه ویژه دارد گفتند: خوشبختانه آثار و عکس های ارزشمندی به دبیرخانه این مسابقه ارسال شده بود که با ارزیابی های انجام یافته ۴ اثر برتر مسابقه عکاسی به شرح ذیل معرفی می شود:

عکس برتر مسابقه عکاسی خشت استوار: امین شهامی پور


عکس دوم : میثم اخبار زاده


عکس سوم -الف: شادی صراف زاده


عکس سوم -ب : مهران آقایی

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات