ارتقاء امنیت پارک‌ها و تفرجگاه‌های تبریز از اولویت‌های مدیریت‌شهری

ارتقاء امنیت پارک‌ها و تفرجگاه‌های تبریز از اولویت‌های مدیریت‌شهری

به گزارش شهریار ، هادی بدری در دیدار با سرهنگ ابراهیم زاده جانشین فرمانده انتظامی شهرستان تبریز گفت: در جهت استفاده حداکثری شهروندان از فضاهای عمومی علی الخصوص پارکها بازسازی و تعمیرات سرویس‌های بهداشتی، اصلاح و تعمیر صندلی‌ پارک‌ها، هرس شاخه‌های خشک درختان، تامین روشنایی پارک‌ها، تعمیر و اصلاح آبخوری‌ها،نصب، تجهیز و تکمیل وسایل بازی کودکان و تجهیزات ورزشی در دستور کار معاونت های محیط زیست و خدمات شهری مناطق دهگانه بوده است.

وی گفت: لازمه نشاط و شادابی مردم و داشتن زندگی با کیفیت حضور آنها در برنامه‌های فرهنگی و مفرح و همچنین پارک‌ها است که در این راستا شهرداری تبریز با اجرای برنامه های متنوع فرهنگی و ورزشی و همچنین افزایش سرانه ورزشی در طول سال زمینه حضور شهروندان در این مکانها را محیا ساخته است.

بدری گفت:تمامی پارکهای سطح تبریز دارای سبزبان بوده که علاوه بر حفظ اموال و نگهداری فضای سبز در حفظ امنیت پارک ها نیز نقش مهمی را ایفا می کنند.

وی با تاکید بر همکاری بیش از پیش پلیس و شهرداری در حفظ اموال پارکها افزود: متاسفانه سرقت کابل و تجهیزات پارک علیرغم صرف هزینه های چندین باره توسط شهرداری یکی از معضلات شهری است که خوشبختانه با تلاش عوامل نیروی انتظامی تعدادی از این افراد دستگیر شده اند.

وی بیان کرد: ساماندهی متکدیان و معتادان متجاهر که بعضاً در سطح پارکها مشاهده می شود با تلاش عوامل شهرداری و با همکاری پلیس بصورت مستمر انجام می گیرد و ضمن جمع آوری به نهادهای مربوطه تحویل داده می شوند.

سرهنگ ابراهیم زاده جانشین فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان تبریز در ادامه با اشاره به حضور گسترده شهروندان برای انجام امور تفریحی و ورزشی در بوستان‌های سطح شهر گفت: حضور پلیس برای ارتقای امنیت اماکن عمومی پررنگ بوده و بصورت مستمر برخورد با اراذل و موتورسوارانی که بعضاً در پارک ها تک چرخ می زنند، معتادان و... در دستور کار قرار دارد تا محیطی امن برای خانواده ها فراهم آوریم.

وی افزود: چندین پارکی که بیشتر در معرض ناامنی با حضور افراد ولگرد، معتادین متجاهر، عاملان توزیع مواد مخدر، خودروهای متخلف و حادثه‌ساز بوده اند شناسایی و با همکاری شهرداری پاکسازی می شوند.

جانشین فرمانده انتظامی تبریز در ادامه ضمن ابراز امیدواری از رضایتمندی شهروندان از برقراری نظم و امنیت پارکها تصریح کرد: پلیس با همکاری خود مردم برای ارتقای نظم و امنیت تلاش می‌کند.

وی گفت: نصب دوربین و تجهیز تمامی پارکها به وجود نگهبان از مهمترین عوامل بازدارنده  برای حفظ امنیت پارکها بشمار می رود که همکاری های شهرداری در این خصوص بسیار موثر بوده و تدابیر جدیدی در خصوص نصب دوربین و تعویض محل نگهبانان ها در محل های پرخطر در دست اقدام است.

گفتنی است این جلسه با حضور بدری معاون محیط زیست و خدمات شهری شهردار تبریز، ابراهیم زاده جانشین انتظامی شهرستان تبریز، آسیایی مدیرعامل سازمان سیما منظر و فضای سبز، معاونین محیط زیست و خدمات شهری مناطق، نماینده حراست شهرداری تبریز و مدیران و کارشناسان ستاد خدمات شهری برگزار شد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات