حکم مسئولیت فرمانده سازمان بسیج شهرداری تبریز تمدید شد

حکم مسئولیت فرمانده سازمان بسیج شهرداری تبریز تمدید شد

به گزارش شهریار ،  طی نشستی  با حضور سردار ‌اصغرعباسقلیزاده فرمانده سپاه عاشورا، از دست اندرکاران کنگره ۱۰ هزار شهید استان آذربایجان‌شرقی در شهرداری تبریز قدردانی به عمل آمد.

در این نشست اصغر عباسقلیزاده فرمانده سپاه عاشورا، با اعلام رضایت از اقدامات شهرداری در این خصوص، گفت: این فعالیت ها و اقدامات مناسب باعث رضایتمندی فرمانده معظم کل قوا امام خامنه ای (مدظله العالی) و خانواده معظم شهدا گردید.

وی ضمن قدردانی از تلاش‌های واحدهای مختلف شهرداری تبریز در برگزاری کنگره ۱۰ هزار شهید آذربایجان‌شرقی، خواستار تداوم این فعالیت‌ها و معرفی فرهنگ ایثار و شهادت در بین جوانان و نوجوانان به عنوان آینده‌سازان این مملکت شد.

در این جلسه، گزارش اقدامات شهرداری تبریز در کنگره بزرگداشت ۱۰ هزار شهید آذربایجان‌شرقی توسط واحدهای مختلف این نهاد به اطلاع فرماندهی سپاه عاشورا رسید.

همچنین در بخشی از این جلسه، کتاب فاخر "ردپا" که شامل گزارش دیدارهای شهردار تبریز و اعضای شورای اسلامی شهر و مدیران شهرداری با خانواده‌های معظم شهدا است، تقدیم فرماندهی سپاه عاشورا شد که مورد تحسین وی قرار گرفت.

در پایان این جلسه حکم مسئولیت سرهنگ پاسدار رحیم ملاحسینی برای تصدی فرماندهی سازمان بسیج شهرداری تبریز برای یک دوره دیگر تمدید و ابلاغ شد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات