اجرای ۶ پروژه ورزشی در حوزه شهرداری منطقه ۳ با ۲۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار

اجرای ۶ پروژه ورزشی در حوزه شهرداری منطقه ۳ با ۲۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار

به گزارش گزارش شهریار، علی قاسمی در حاشیه مراسم افتتاحیه سالن ورزشی شهید تجلایی با اعلام این خبر گفت: در راستای بهره‌مندی یکسان تمام شهروندان از منابع شهری و بر اساس نیازسنجی صورت گرفته در حوزه فرهنگ و ورزش و همچنین در جهت افزایش سرانه ورزشی به ویژه مناطق کم‌برخوردار، ۶ پروژه ورزشی با اعتباری بالغ بر ۲۵۰۰ میلیارد ریال از سوی منطقه ۳ در حال احداث است.

وی افزود: یکی از این مجموعه ها  از سوی شهرداری منطقه ۱ با اعتباری بالغ بر ۷۵ میلیارد تومان احداث و به بهره برداری  رسید که تملک زمین و محوطه سازی این مجموعه از سوی منطقه ۳ با اعتباری بالغ بر ۴۰۰ میلیارد ریال صورت گرفت.

وی ادامه داد:  در کنار این مجموعه یک سالن ورزشی با اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیارد تومان با تمام امکانات تفریحی و رفاهی از سوی شهرداری منطقه ۳ در حال احداث است که امیدواریم تا پایان سال کاری بتوانیم تقدیم شهروندان عزیز کنیم.

قاسمی تاکید کرد: توسعه زیرساخت‌های ورزشی و ایجاد نشاط اجتماعی در سال جاری یکی از اولویت های شهرداری منطقه ۳ است که در این راستا علاوه بر دو مجموعه ورزشی در شهرک شهید تجلایی ، مجتمع ورزشی بانوی شهر با ۹۰۰۰ متر مربع مساحت و ۶۵۰ میلیارد ریال اعتبار در اراضی میدان تیر احداث می شود.

قاسمی ادامه داد: در کنار این مجموعه ها ، زمین های اسکیت و پینت بال در پارک مشروطه احداث و طی هفته آینده به بهره برداری خواهد رسید.

وی ادامه داد: همچنین در راستای طرح سامان دهی ورزشگاه یادگار امام (ره ) از سوی شهرداری تبریز، زمین ورزشی فوتبال و والیبال ساحلی در ضلع شرقی این ورزشگاه از سوی منطقه ۳ در حال احداث است که امیدواریم تا نیمه آبان ماه این پروژه را نیز تحویل علاقمندان به این وزش مفرح نماییم.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات