قدردانی رییس شورای اسلامی شهرتبریز از راه اندازی پویش ملی اهدای خون توسط شهرداری

قدردانی رییس شورای اسلامی شهرتبریز از راه اندازی پویش ملی اهدای خون توسط شهرداری

به گزارش شهریار ، غلامرضا احمدی ضمن تشکر از شهردار تبریز به دلیل راه اندازی این پویش ملی، گفت: پویش ملی اهدای خون که به همت شهرداری و همکاری سازمان انتقال خون آذربایجان شرقی شروع شد، اقدامی پسندیده در ابتدا برای سلامتی اهدا کنندگان بسیار اهمیت دارد و در وهله دوم کمکی ارزشمند برای بیماران نیازمند است.

وی ادامه داد: جای خوشبختی است که مدیران شهرداری در ابتدای امر و قبل از کارکنان برای اهدای خون حاضر شده اند و کارکنان شهرداری و شهروندان نیز همپای آنان اقدام به اهدای خون کرده اند.

رییس شورای اسلامی شهر در باره لزوم اهدای خون تصریح کرد: بیماران بسیاری در بیمارستان‌ها نیازمند خون هستند و اهدای خون می تواند آنان را به ویژه در مواقع بحرانی به زندگی باز گرداند.

احمدی در خصوص ورود شهرداری به این موضوع هم اظهار داشت: شهرداری تبریز در کنار انجام وظایف و  ایفای نقش اجتماعی و فرهنگی خود، با درک اینکه در این حوزه نیاز وجود دارد، بلافاصله وارد عمل شد و ضمن شرکت کارمندان و پرسنل خود، شهروندان نیز مشارکت خوبی در این امر داشته اند.

وی تاکید کرد: شهرداری تبریز با این حرکت پسندیده در میان دیگر شهرهای کشور به الگو تبدیل شده و آنگونه که شنیده ایم، قرار است این پویش در دیگر شهرها نیز اجرا شود.

گفتنی است پویش انتقال خون پنجشنبه ۱۹ مهر ماه از ساعت ۹ صبح آغاز شده و تا ساعت ۴ عصر  ادامه دارد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات