پنج پروژه عمرانی، خدماتی و ورزشی شهرداری تبریز با اعتباری بالغ بر ۶۷۰ میلیارد ریال آماده بهره‌برداری است

پنج پروژه عمرانی، خدماتی و ورزشی شهرداری تبریز با اعتباری بالغ بر ۶۷۰ میلیارد ریال آماده بهره‌برداری است

به گزارش شهریار ، علی قاسمی با اعلام این مطلب اظهار داشت: پروژه‌های تدارک‌دیده شده، در حوزه‌های مختلف عمرانی، ورزشی و رفاهی ، تجلی همت عمرانی شهرداری تبریز و حمایت‌های شورای اسلامی شهر است.

وی با اشاره به اینکه این پنج پروژه آماده بهره برداری است و تا پایان این ماه افتتاح می شوند، افزود: جاده سلامت در خیابان آزادی ، پارک محله ای حافظ ، زمین پینت بال و اسکیت در پارک مشروطه و هم چنین خانه بازی کودک در پارک باغشمال از جمله پروژه هایی است که طی این چند روز به بهره برداری خواهند رسید.

شهردار منطقه ۳ ادامه داد: جاده سلامت خیابان آزادی به طول ۶۸۰ متر حد فاصل ابوریحان تا حکیم نظامی یکی از پروژه های مهم شهری در راستای تحقق شعار شهر انسان محور شهرداری منطقه ۳ است که با اعتباری بالغ بر ۱۵۰ میلیارد ریال افتتاح می شود.

به گفته قاسمی ، زمین پینت بال و اسکیت در پارک مشروطه دو پروژه ورزشی هستند که با اعتباری بالغ بر ۳۵ میلیارد ریال افتتاح خواهند شد.

شهردار منطقه ۳ تبریز در ادامه از افتتاح پارک محله ای حافظ خبر داد و گفت: این پارک محله ای با اعتباری بالغ بر ۲۷۰ میلیارد ریال احداث شده که از این مبلغ ۲۳ میلیارد تومان برای تملک و ۴ میلیارد تومان برای احداث این پارک محله ای هزینه شده است.

خانه بازی کودک در پارک باغشمال دیگر پروژه قابل افتتاح شهرداری منطقه ۳ تبریز است که به گفته قاسمی شهردار این منطقه با اعتباری بالغ ۲۱۰ میلیارد ریال احداث شده است.

وی با اعلام اینکه این پروژه مشارکتی با خصوصی بوده افزود: ۱۵میلیارد تومان آورده شهرداری منطقه از بابت واگذاری سوله می باشد و ۳ میلیارد جهت آماده سازی و ۳ میلیارد برای تجهیز این محل به وسایل بازی کودکان هزینه شده است.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات