پیام تسلیت شهردار تبریز در پی درگذشت خیر خوشنام تبریزی

پیام تسلیت شهردار تبریز در پی درگذشت خیر خوشنام تبریزی

به گزارش شهریار در متن پیام یعقوب هوشیار آمده است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

الَّذِینَ یُنْفِقُونَ اَمْوَالَهُمْ بِاللَّیْلِ وَالنَّهَارِ سِرًّا وَعَلَانِیَهً فَلَهُمْ اَجْرُهُمْ عِنْدَ رَبِّهِمْ وَلَا خَوْفٌ عَلَیْهِمْ وَلَا هُمْ یَحْزَنُونَ.

سوره بقره، آیه ۲۷۴

عظمت تبریز و آذربایجان به انسان‌هایی است که در این خطه همیشه سربلند زندگی کرده و منشا خیر و برکت برای مردمان آن بوده‌اند.

کهن‌شهر تبریز  بار دیگر در غم یکی از فرزندان خلف خود به سوگ نشسته و قطع به یقین فقدان این عزیز ضایعه‌ای دردناک نه تنها برای این منطقه بلکه کل کشور خواهد بود.

مرحوم یعقوب صادق نوبری خیر و نیکوکار تبریزی و عضو هیئت مدیره جمعیت خیریه نوبر، پس از یک عمر خدمت بی منت و دستگیری از محرومان جامعه دار فانی را وداع گفت.

اقدامات وی در احداث توسعه چندین مرکز درمانی بزرگ همچون بیمارستان رازی، بیمارستان الزهرا، بیمارستان سینا خدماتی ارزشمند برای محرومین و مردم استان آذربایجان شرقی است.

افتخار می کنم خادم و خدمتگزار کلانشهری هستم که انسان‌های بزرگی همچون مرحوم یعقوب صادق نوبری سالیان سال در این شهر زندگی و خدمات ارزنده‌ای از خود بر جای گذاشته است.

به عنوان شهردار تبریز این فقدان و ضایعه بزرگ را به مردم نیکوکار، خیر و انقلابی تبریز و آذربایجان و خانواده وی و همچنین مجموعه بزرگ جمعیت خیریه نوبر تسلیت عرض کرده از درگاه ایزد منان برای روح آن مرحوم علو درجات و بازماندگان صبر جزیل مسئلت دارم.

یعقوب هوشیار

شهرد ار کلانشهر تبریز

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات