پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی  ساختمان اداری معاونت های فنی و عمرانی و خدمات شهری

پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی ساختمان اداری معاونت های فنی و عمرانی و خدمات شهری

به گزارش شهریار ، اکبر دنیادوست، شهردار منطقه، با اعلام خبر قرار گرفتن ساختمان اداری معاونت های فنی و عمرانی و محیط زیست و خدمات شهری منطقه در مرحله های تکمیلی این پروژه، به بیان جزییات آن پرداخت و گفت: پروژه ساختمان اداری این دو معاونت مورد اشاره، ۱۲۰۰ متر مربع مساحت دارد و در دو طبقه در حال احداث است. برای ساخت این پروژه، ۱۲۰۰ متر مکعب، ۱۸۰ متر مکعب بتن ریزی و ۸۰ تن آهن آلات استفاده شده است.

شهردار منطقه، از پیشرفت ۸۵ درصدی این پروژه خبر داد و در ادامه به بیان جزییات آن پرداخت: اتمام اجرای نمای شمالی و جنوبی، اجرای سرامیک ازاره های طبقه همکف و نمای جنوبی و شرقی، اتمام اجرای بندکشی نمای شرقی، اتمام نماکاری خرپشته، اجرای نورپردازی نما، نبش کشی و اجرای نمای سر درب، کفسازی پشت بام و آغاز کفسازی طبقه اول از جمله عملیات عمرانی هستند که در طی روند تکمیل با نظارت پیگیرانه معاونت فنی و عمرانی منطقه ۹ از پیشرفت فیزیکی خوبی برخوردار شده اند .

شهردار منطقه ۹، در پایان، ضمن اظهار امیدواری بر بهره برداری از این پروژه طی دو ماه آینده خاطرنشان شد: عملیات اجرایی تاسیسات برقی و مکانیکی ساختمان اداری معاونت های فنی و عمرانی و محیط زیست و خدمات شهری منطقه نیز در حال انجام و تکمیل است.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات