دوره آموزشی قبل از به کارگیری نیروهای خدمات داخلی شهرداری تبریز برگزار شد

دوره آموزشی قبل از به کارگیری نیروهای خدمات داخلی شهرداری تبریز برگزار شد

به گزارش شهریار ، یعقوب انصاری افزود: در راستای حساسیت این شغل و لزوم آشنایی نیروها با بایدها و نبایدهای شغلی خود، برگزاری چنین دوره ای ضروری بود و بر همین اساس طی برنامه ریزی های انجام یافته سرفصل هایی از قبیل فضای مجازی و آسیب های آن، اطفاء حریق، احکام، شرح وظایف، اصول پذیرایی و تشریفات، مواد مخدر و پیامدهای آن، بهداشت عمومی در محیط کار، اخلاق حرفه ای، کمک های اولیه، کنترل خشم و روخوانی قرآن کریم با حضور اساتید با سابقه و مرتبط هر دوره آموزشی برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه این نیروها پس از گذراندن دوره آموزشی و موفقیت در آزمون های مربوطه به عنوان نیروهای خدماتی در بخشهای مختلف به کارگیری خواهند شد، اظهار کرد: ضروری است قبل از شروع به کار، شناخت و اطلاعات کافی از مجموعه اداری و وظایف محوله داشته باشند.

مدیرکل نوسازی، تحول اداری و فناوری اطلاعات خاطرنشان کرد: این رسته از همکاران به مانند سایر گروه های شغلی، در طول خدمت از دوره های آموزشی تخصصی و عمومی نیز برخوردار خواهند بود و به عبارت دیگر در هر دوره آموزشی با اطلاعات و فنون تخصصی دیگری نیز در حوزه شغلی خود بهره مند می شوند.

انصاری در پایان ابراز امیدواری کرد: همراهی و همکاری مدیران ارشد مجموعه های مختلف موجبات رشد روزافزون عملکرد آموزشی شهرداری تبریز را فراهم آورد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات