لزوم بهره‌گیری از تمامی امکانات شهرداری برای مدیریت بارش‌های زمستانی

لزوم بهره‌گیری از تمامی امکانات شهرداری برای مدیریت بارش‌های زمستانی

به گزارش شهریار ، هادی بدری در جلسه ای با حضور مدیران ستادی خدمات شهری و معاونین محیط زیست و خدمات شهری مناطق دهگانه گفت: پیشگیری از حوادث و رخدادها و مدیریت مناسب بحرانهای ناشی از نزولات آسمانی ایجاب می کند دستگاههای خدمت رسان و همچنین مناطق شهرداری بیش از پیش هماهنگی و همکاری داشته باشند.

وی با تاکید بر ضرورت استفاده از تجربیات گذشته و همراهی تمامی دستگاهها در مواقع بحران افزود: در مواقع بحرانی اتخاذ تدابیر اثر گذار باید صورت گیرد تا به نتیجه مطلوب منجر شود و در این راستا بهره گیری از تجربیات گذشته اهمیت بسزایی دارد.

بدری گفت: مکانهای پرخطر در مواقع بارش از جمله اتوبان پاسداران توسط همکاران احضاء  و با همکاری و مشارکت تمامی مناطق و با بلوک بندی چند نقطه از شهر، در فصل زمستان محلول پاشی و بازگشایی می شود.

معاون محیط زیست و خدمات شهری با تاکید بر لزوم آمادگی کامل مناطق برای مدیریت بارش های رحمت الهی افزود: با برگزاری جلسات متعدد طی ماههای اخیر در قالب ستاد عملیات زمستانی شهر تبریز ، تدابیر لازم برای مقابله با بحرانهای احتمالی اتخاذ شده است.

وی افزود: علاوه بر اقدامات متعدد شهرداری در بحث های سخت افزاری و نرم افزاری، اجرای طرح های ترافیکی ویژه برای فصل زمستان، تولید محتوا و انیمیشن های آموزش شهروندی توسط پلیس از مهمترین مصوبات ستاد عملیات زمستانی است که مکاتبات لازم در این خصوص صورت گرفته است.

گفتنی است در ستاد عملیات زمستانی شهر تبریز، شهردار تبریز رئیس ستاد عملیات زمستانی، معاون محیط زیست و خدمات شهری شهردار جانشین اول شهردار و معاون حمل و نقل و ترافیک نیز جانشین دوم شهردار در این ستاد هستند.

همچنین مدیرکل بحران استان، رئیس پلیس راهور شهرستان تبریز، مدیرکل هواشناسی آذربایجان شرقی، معاون هماهنگی فرماندار تبریز، معاون محیط زیست و خدمات شهری، معاون حمل و نقل و ترافیک، معاون فنی و عمرانی شهردار، مدیران عامل سازمانهای آتش نشانی، مدیریت پسماند، سیما منظرو فضای سبز، مدیریت و مهندسی شبکه حمل و نقل، سازمان فن آوری اطلاعات و سازمان مدیریت حمل و نقل و مسافر شهرداری تبریز در این ستاد حضور دارند که جلسات ماهانه در دستور کار این ستاد است.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات