راه اندازی سیستم تلفن بر بستر شبکه (voip) در مناطق و سازمان های شهرداری تبریز

راه اندازی سیستم تلفن بر بستر شبکه (voip) در مناطق و سازمان های شهرداری تبریز

به گزارش شهریار ، محمدرضا کاظمی با اشاره به کاهش هزینه های مکالمات به عنوان یکی از مهم‌ترین دلایل پیاده سازی تجهیزات سیستم تلفن بر بستر شبکه در شهرداری تبریز گفت: راه اندازی سیستم voip موجب صرفه جویی چشمگیری در هزینه‌های ارتباطی می‌شود چرا که این سیستم برخلاف سانترال، به علت مجزا بودن از سیستم‌های مخابراتی، کاملاً تحت شبکه داخلی شهرداری بوده و هیچ هزینه‌ای بابت مکالمات داخلی به مجموعه تحمیل نمی‌کند.

وی افزود: تلفن تحت شبکه، سیستمی است که از زیرساخت شبکه برای انتقال مکالمات صوتی استفاده می‌کند. برخلاف سیستم‌های تلفنی سنتی که به خطوط مسی جداگانه نیاز دارند، تلفن فیبر نوری از همان کابل فیبر نوری که برای اینترنت استفاده می‌شود بهره می‌برد.

کاظمی: کیفیت صدا، مکالمات شفاف‌تر و واضح‌تر، قابلیت چند رسانه‌ای: (امکان ترکیب صدا، تصویر و داده)، سهولت در افزودن خطوط جدید، کاهش هزینه‌های نگهداری و تماس‌های راه دور و  یکپارچگی استفاده از یک زیرساخت واحد را از مزایای تلفن شبکه داخلی در بستر فیبرنوری عنوان کرد.

وی همچنین تصریح کرد : با پیاده سازی این سیستم،  تمامی ارتباطات داخلی میان پرسنل و یا در صورت نیاز کنفرانس‌های ویدئویی در بستر شبکه‌ انجام می‌شود و مکالمات میان مدیران و کارمندان سازمان به صورت کاملاً رایگان صورت می‌پذیرد.

مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تبریز اظهار داشت: براساس سیستم مذکور، برای هر یک از پرسنل کد هشت رقمی اختصاص یافته که به وسیله آن امکان برقراری تماس میان کلیه کارمندان شهرداری که به این سیستم دسترسی دارند میسر می شود.

گفتنی است: این سامانه اکنون در سازمان فناوری با سرشماره ۴۱۵۱ در حال بهره برداری می باشد و بزودی در مناطق ۴و۸ شهرداری تبریز راه اندازی خواهد شد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات