آسفالت ریزی ۶۵۵ تنی معابر و محلات سطح منطقه یک طی هفته گذشته

آسفالت ریزی ۶۵۵ تنی معابر و محلات سطح منطقه یک طی هفته گذشته

به گزارش شهریار ، حمید شاهوردی گفت: ساماندهی و نوسازی آسفالتِ معابر و محلات سطح منطقه در راستای رفاه حال شهروندان و در قالب طرح "نگهداشت شهری" یکی از اولویت های اصلی این منطقه محسوب می شود که با توجه  به برنامه ریزی های تعیین شده، این عملیات به صورت مستمر در حال انجام است.

وی گفت: آسفالت ریزی ضلع جنوبی اتوبان پاسداران همچون روزهای گذشته تداوم داشته و اکیپ های آسفالت معاونت عمران منطقه طی هفته گذشته ۴۲۰ تن آسفالت را از پارک پیوند تا خروجی ارم توزیع کردند.

شاهوردی بیان کرد: در کنار پروژه آسفالت ریزی اساسی مسیر اتوبان پاسداران، کوچه ولیعصر (عج) در ورودی پارک ولیعصر (عج) با ۴۰ تن و روبروی ساختمان شهرداری ناحیه یک در مسیر توانیر با توزیع ۱۰۰ تن آسفالت ساماندهی شدند.

شاهوردی افزود: در راستای تحقق طرح "حیات شهر" و رسیدگی به وضعیت آسفالت مدارس، مدرسه خدیجه کبری در خیابان قانون در دستور کار قرار گرفته و اکیپ های آسفالت منطقه با توزیع ۴۰ تن آسفالت، مدرسه مذکور را ساماندهی کردند.

گفتنی است طی هفته گذشته ۶۵۵ تن آسفالت در سطح حوزه منطقه یک توزیع شده است که این روند ادامه دار بوده و طی هفته های آتی با توجه به اولویت بندی تعیین شده شاهد آسفالت ریزی معابر و محلات خواهیم بود.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات