اجرای بیش از ۸۰ هزار متر خط‌کشی محوری در معابر شهرداری منطقه ۳ طی سال جاری

اجرای بیش از ۸۰ هزار متر خط‌کشی محوری در معابر شهرداری منطقه ۳ طی سال جاری

به گزارش شهریار ، معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه خبر از اجرای عملیات خط‌کشی طولی در معابر و خیابان‌های نواحی ۳ گانه سطح حوزه منطقه داد و گفت: به منظور تامین امنیت عبوری و حفظ سلامت شهروندان و برای جلوگیری از تصادفات وسایل نقلیه شهری، از ابتدای امسال تا به امروز بیش از ۸۰ هزار متر خط‌کشی طولی با نظارت معاونت حمل و نقل و ترافیک منطقه انجام گرفته است.

امیر جاهد افزود: بیشترین حجم عملیات خط‌کشی‌های انجام گرفته در بین نواحی ۳ گانه منطقه در این مدت را شامل ناحیه ۱ با ۳۵ هزار و ۸۰۰ متر طول ذکر کرد و افزود: خیابان‌های خط‌کشی شده این ناحیه، خیابان عطار نیشابوری با ۱۲ هزار و ۵۰۰ متر طول و خیابان ملاصدرا با ۶ هزار متر طول و خیابان‌های شهید منتظری، فرساد همتی، برزگری، ابراهیمی، نیکان و ۱۷ متری مارالان است.

او خیابان‌های خط‌کشی شده ناحیه ۲ منطقه را نیز خیابان‌های مسافر، مشروطه، معراج، ترمینال، شهید ناصر مقدم و جوان، مجموعا با ۳۶ هزار و ۶۰۰ متر طول عنوان کرد.

معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه، حجم عملیات خط‌کشی‌های طولی ناحیه ۳ منطقه را بیش از ۲۰ هزار و ۶۰۰  متر طول ذکر کرده و گفت: در این ناحیه نیز خیابان‌های ابوذر، جنت و شاهد، سهندیه، صائب، لاله‌زار و رمپ منظریه و رمپ ورودی لاله‌زار خط‌کشی طولی شده است.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات