اجرای بیش از ۵۰۰۰۰ متر مربع کف‌سازی در معابر حوزه شهرداری منطقه ۳ در طول سال جاری

اجرای بیش از ۵۰۰۰۰ متر مربع کف‌سازی در معابر حوزه شهرداری منطقه ۳ در طول سال جاری

به گزارش شهریار ، علی قاسمی با اعلام این خبر گفت: این منطقه در راستای صیانت از حقوق شهروندان  ، عملیات اجرایی مناسب سازی، بهسازی و زیباسازی محیط شهری و همچنین پیاده روهای سطح حوزه را ازاول سال جاری آغاز کرده است.

وی با اعلام اینکه در این راستا بهسازی و مناسب سازی محیط و معابر شهری از اول سال جاری تا کنون بیش از ۵۰۰۰۰ متر مربع کف سازی اجرا شده است ، گفت: تا کنون در معابر خیابان امام حد فاصل چهارراه بهشتی تا رضا نژاد بیش از ۱۵۰۰۰ هزار متر مربع کف سازی اجرا شده است.

او خاطر نشان کرد:  تا کنون کوی فرهنگ  ، کوچه میدان قطب ، کوچه سیدلر و همچنین کوچه شریعتی ، کوچه خامنه وکوچه سید شوری در خیابان امام  درمجموع  در ۱۵۰۰۰ هزار متر مربع با سنگ فرش مناسب سازی شده که در تداوم آن تمام معابر و کوچه های منتهی به خیابان امام حدفاصل چهارراه بهشتی تا خیابان رضانژاد مناسب سازی و بهسازی می شوند.

وی با اعلام اینکه عملیات احداث پیاده راه های فازدوم پارک باغشمال با اجرای ۱۳۰۰۰ متر مربع کف سازی تداوم دارد. افزود: عملیات احداث پیاده راه های  فاز دوم پارک باغشمال به متراژ ۲۰ هزار متر مربع تداوم دارد که در این راستا تاکنون بیش از ۱۳۰۰۰ متر مربع کف سازی اجرا شده است.

قاسمی افزود: هم چنین در پیاده راه جاده سلامت ۵ هزار متر مربع ، خیابان ارتش جنوبی ۵ هزار متر مربع ، پارک جنگلی مارالان ۵ هزار متر مربع ، خیابان ابوریحان بیش از ۳ هزار متر مربع ، خیابان شهدای ارتش بیش از ۲۰۰۰ متر مربع ، خیابان صائب ۱۵۰۰ متر مربع ، آبادانی مسکن بیش از ۳۰۰۰ متر مربع  و همچنین بیش از ۶ هزار متر مربع در معابر فرعی کف سازی اجرا شده است.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات