جشنواره ورزشی تفریحی "غنچه‌های امید" در فرهنگسرای الغدیر برگزار شد

جشنواره ورزشی تفریحی "غنچه‌های امید" در فرهنگسرای الغدیر برگزار شد

به گزارش شهریار ، جشنواره ورزشی تفریحی "غنچه‌های امید" به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش، صبح امروز به همت فرهنگسرای الغدیر برگزار شد. این جشنواره که با هدف ترویج فرهنگ ورزش و فعالیت بدنی در میان کودکان و نوجوانان برگزار شد، فضایی شاد و پرانرژی را برای خانواده‌ها و فرزندان آن‌ها فراهم کرد.

در این رویداد، گروه "اتل متل" با اجرای نمایش، لحظاتی سرشار از شادی و خنده را برای کودکان به ارمغان آورد. این برنامه‌ها به گونه‌ای طراحی شده بود که هم جنبه‌های تفریحی و هم جنبه‌های آموزشی را پوشش دهد و کودکان ضمن سرگرمی، با اهمیت ورزش و فعالیت بدنی آشنا شوند.

در بخش دیگری از این جشنواره، مسابقه‌ای میان کودکان برگزار شد که باعث ایجاد فضایی پرشور و هیجان‌انگیز شد. این مسابقه که به شکل بازی‌های سرگرم‌کننده و دوستانه و با حضور عروسک‌نمایشی انجام گرفت، با شور و نشاط بالای کودکان همراه بود و در پایان به شرکت‌کنندگان جوایزی اهدا شد.
حضور کودکان در گذرگاه ورزش و شرکت در فعالیت های ورزشی مهیا شده در این گذرگاه از دیگر بخش‌های این جشنواره ورزشی و تفریحی بود.

این جشنواره علاوه بر ایجاد لحظاتی شاد برای کودکان، فرصتی بود تا خانواده‌ها نیز به اهمیت ورزش در سلامت جسم و روح فرزندان خود بیشتر پی ببرند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات