تحقق ۸۰ درصدی پروژه‌های عمرانی شهرداری منطقه یک تبریز

تحقق ۸۰ درصدی پروژه‌های عمرانی شهرداری منطقه یک تبریز

به گزارش شهریار ، حمید شاهوردی در در هفتمین جلسه از دور ششم قرار خدمت شهرداری تبریز که با حضور شهردار، اعضای شورای اسلامی شهر، معاونین شهردار و مدیران شهری برگزار شد اظهار کرد: بودجه امسال منطقه ۳۲۷۰ میلیارد تومان  است که ۸۷ درصد آن عمرانی و ۱۳ درصد نیز به هزینه جاری اختصاص یافته است.

وی تحقق بودجه این منطقه از ابتدای سال را ۴۵ درصد خواند و گفت: تحقق بودجه صرفا عمرانی منطقه از  ابتدای سال تاکنون  نسبت به دوره زمانی خود در سامانه سجا ۸۰ درصد ثبت شده است.

حمید شاهوردی در ادامه گفت: سال گذشته  ۱۰۹ پروانه ساختمانی صادر شده این در حالی است که این رقم در سال‌جاری به ۳۰۹ مورد افزایش یافته است.

شاهوردی با اشاره به بودجه ۶۵ میلیارد تومانی این منطقه در حوزه آسفالت‌ریزی، از توزیع ۵۴ هزار تن آسفالت در سال جاری خبر داد.

شهردار منطقه یک تبریز با تشریح آخرین وضعیت مصوبات پنج دوره قرار خدمت خاطر نشان کرد: احداث پارکینگ در ملازینال، مدیریت بهتر آب‌های سطحی، پیگیری موضوع تونل انرژی تبریز، خرید بولدوزر و پیگیری تسریع اجرای پروژه ۴۵ متری شهید آیت الله  آل هاشم از جمله مسائل پیشرو منطقه است که به جد پیگیر حل موارد هستیم.

وی در تشریح آخرین وضعیت بزرگترین مسیرگشایی تبریز تصریح کرد: پروژه مسیرگشایی ۴۵ متری شهید آل هاشم ۱۶۰۰ متر طول داشته و در سه فاز اجرایی می‌شود به طوری که در هزار متر نخست پروژه، تملک اراضی تکمیل شده و آسفالت ریزی نیز در حال تکمیل شدن  است.

شهردار منطقه یک تبریز با بیان اینکه ۷۵۸ باب ملک در این مسیرگشایی تاکنون تملک شده، ادامه داد: تلاش می‌کنیم  در اسرع وقت  ۲۵ باب ملک باقی مانده نیز با پیش بینی ۱۲۰ میلیارد تومان هزینه، تملک شود.

حمیدی شاهوردی از پیشرفت فیزیکی ۴۵ درصدی پروژه احداث فرهنگسرای آرامستان ملک خبر داد و گفت: عملیات عمرانی این فرهنگسرا تا پایان سال به اتمام می‌رسد.

شاهوردی همچنین از پیشرفت فیزیکی ۱۸ درصدی پروژه مسیرگشایی دوکمال با اعتبار ۷۰ میلیارد تومانی خبر داد و یادآور شد:آغاز عملیات  احداث پارکینگ مکانیزه با ۲۰ میلیارد تومان، مساعدت مالی به تملک ایستگاه های مترو، احداث پل عابر پیاده در اتوبان پاسداران و تکمیل عملیات عمرانی مرکز کنترل هوشمند و مدیریت بحران از جمله مهمترین پروژه های منطقه هستند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات