آمادگی کامل تجهیزات محلول پاشی شهرداری منطقه ۳ برای مدیریت بارش ها / افزایش سرعت محلول پاشی معابر هدف مدیریت شهری

آمادگی کامل تجهیزات محلول پاشی شهرداری منطقه ۳ برای مدیریت بارش ها / افزایش سرعت محلول پاشی معابر هدف مدیریت شهری

به گزارش شهریار ، هادی بدری در بازدید از امکانات کارگاه امانی و ماشین آلات و تجهیزات زمستانی شهرداری منطقه ۳ با اعلام این مطلب که تجهیزات محلول پاشی شهرداری منطقه ۳ قابل توجه بوده و این منطقه برای مواجهه با شرایط بحرانی از آمادگی کامل برخوردار است، افزود: امیدواریم معاونت خدمات شهری شهرداری تبریز ضمن شناسایی نقاط قوت و ضعف طرح محلول پاشی طی دو سال گذشته و  البته با استفاده از تجربیات گذشته ضمن اینکه بتواند بدون کمترین ایراد نسبت به برف روبی اقدام کند ، در کنار آن بتوانیم سرعت محلول پاشی معابر را نیز افزایش دهیم.

وی افزود: خدمات شهری مناطق شهرداری تبریز در طول  سال به صورت ۲۴ ساعته در همه حوزه‌ها در حال خدمت‌رسانی هستند و لحظه‌ای غفلت ممکن است بحران‌آفرینی کند.

بدری افزود: نکته‌ای که مردم باید به آن توجه کنند این است که شهر همواره به مدیریت بحران نیاز دارد، چند ماه فرصت داریم تا با آمادگی کامل به استقبال فصل سرما برویم، اما تمامی نیروهای شهرداری در ایام بحرانی به ویژه در زمستان لباس خدمت‌رسانی را به تن دارند. آن چیزی که باعث شاخص شدن خدمات مدیریت شهری خواهد شد، عدم لمس مشکلات و بحران‌ها توسط شهروندان است و باید به آن توجه داشته باشیم.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات