انهدام باند ۵ نفره سارقان خودرو در تبریز

انهدام باند ۵ نفره سارقان خودرو در تبریز

به گزارش شهریار به نقل از خبرگزاری فارس ، علی محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران در مرکز پلیس استان در تبریز اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت خودرو در استان‌ پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا با انجام اقدامات پیچیده فنی و اطلاعاتی کارآگاهان پس از بررسی میدانی صحنه‌های وقوع سرقت و تجزیه و تحلیل نحوه وقوع سرقت‌ها در نهایت ردپای ۴ تن از متهمان سابقه‌دار در این سرقت‌ها را شناسایی که پس از اخذ مجوز از مرجع قضایی متهمان در عملیات‌های ضربتی در مخفیگاه خود دستگیر و تعدادی از اموال مشروقه کشف و به پلیس آگاهی استان دلالت شد.

ارشدترین مقام انتظامی استان گفت: متهمان که در مواجهه با ادله مستند و مستدل پلیس چاره‌ای جزء بیان حقیقت در بازجویی‌های فنی کارآگاهان به ۴۶ فقره سرقت خودرو در شهرهای تبریز، آذرشهر، بستان آباد، اسکو و ... اعتراف همچنین هویت مالخر اموال مسروقه را نیز معرفی کردند.

محمدی با بیان اینکه مالخر اموال مسروقه نیز دستگیر و تحت تحقیقات تکمیلی قرار گرفته، خاطرنشان کرد: بنا به اعلام کارشناسان ارزش اموالی که توسط این باند به سرقت رفته است، ۵۰ میلیارد ریال برآورد شده است که متهمان به دادسرا تحویل شدند. فرمانده انتظامی استان در پایان از شهروندان درخواست کرد، خودروهای خود را به لوازم ایمنی نظیر دزدگیر، سویچ مخفی، قفل فرمان، قفل پدال، قفل سوئیچی و سایر وسایل بازدارنده مجهز کنند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات