آخرین وضعیت مطالعات ساماندهی مدیریت شبکه آب خام فضای سبز شهرداری تبریز مورد بررسی قرار گرفت

آخرین وضعیت مطالعات ساماندهی مدیریت شبکه آب خام فضای سبز شهرداری تبریز مورد بررسی قرار گرفت

به گزارش شهریار ، مدیرکل فنی معاونت فنی و عمرانی شهرداری تبریز در این جلسه با تاکید بر تسریع مطالعات شبکه آب خام گفت: مطالعات طرح جامع آب خام تبریز در راستای توسعه شبکه آب خام در سطح شهر و کاهش هزینه‌های نگهداری فضای سبز شهری و مدیریت مصرف آب خام، صورت میگرد که لازم است با برنامه ریزی های لازم روند مطالعات آن جهت اجرایی نمودن پروژه تسریع شود.

سیامک امیردادبر افزود: نیازهای روزافزون برای مصرف آب در بخش های مختلف اهمیت و حساسیت مدیریت منابع آب را افزایش می دهد و در همین راستا اتخاذ سیاست هایی جهت محدود کردن مصرف آب بخش های مختلف و مدیریت صحیح کلیه منابع آبی از جمله فضای سبز می تواند در جبران کسری نقش بسزایی داشته باشد.

دراین جلسه مشاور طرح گزارشی از مطالعات شامل: مطالعات پایه و گردآوری اطلاعات از مناطق دهگانه، آمار کلیه منابع تامین آب شبکه، نحوه تامین کسری آب خام و راهکارهای پیشنهادی و ... را ارائه کرد.

مطالعات ساماندهی مدیریت شبکه آب خام فضای سبز شهرداری با هدف استفاده بهینه از شبکه آب خام، تامین کسری آب خام و بازچرخانی پساب شهری جهت تامین آب شبکه آب خام  از سال گذشته به کارفرمایی معاونت فنی و عمرانی شهرداری تبریز در حال اجرا است که هم اکنون با پیشرفت ۶۰ درصدی در حال پیشروی است.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات