سنگفرش و مناسب‌سازی ۲۶ هزارمترمربع از پیاده‌راه های شمالغرب تبریز

سنگفرش و مناسب‌سازی ۲۶ هزارمترمربع از پیاده‌راه های شمالغرب تبریز

به گزارش شهریار ، هادی مقدم‌زاده با اعلام این مطلب گفت: در راستای تحقق انسان‌محوری و ارتقای کیفیت معابر، عملیات اجرای سنگفرش و مناسب‌سازی پیاده‌روی خیابان های کوچه باغ، ضلع شرقی دامپزشکی ( حدفاصل ورزش تا معلم)، ضلع جنوبی انقلاب ( حدفاصل خیابان انقلاب تا پاسگاه مرزبانی )، باهنر و ضلع شرقی خیابان آزادی (حدفاصل دکتر قریب تا چهار راه لاله) در دست اقدام است.

شهردار منطقه ۴ تشریح کرد: اجرای این پروژه ها با هدف توجه به پیاده‌ محوری و در راستای انسان‌محور کردن معابر پر تردد صورت می‌گیرد.

او ادامه داد: در اجرای پروژه های فوق از کف پوش پرسی استفاده می شود که در بخشی از این سنگفرش، مناسب سازی برای روشندلان عزیز نیز در نظر گرفته شده است.

به گفته مقدم زاده از ابتدای سال جاری و پیش از این نیز بیش از ۲۶ هزارمترمربع از پیاده‌راه های این منطقه در مسیرهای خیابان پرزور بناب، میدان ستارخان، ضلع شمالی خیابان ورزش و زیرگذر منجم انجام یافته است.

همچنین نوسازی و سنگفرش پیاده رو خیابان علامه امینی ( حدفاصل پارک شادی تا خیابان قدس و مدرسه قرآن تا قدس) و ضلع جنوبی خیابان قدس ( حدفاصل تالار تا تقاطع نیروی هوایی) از جمله اقدامات انجام یافته در این حوزه است.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات