بررسی و تصویب لوایح شهرداری تبریز

بررسی و تصویب لوایح شهرداری تبریز

به گزارش شهریار ، نخستین دستور جلسه امروز  بررسی گزارش حسابرسی سال‌های ۱۳۹۶، ۱۳۹۷ و ۱۳۹۸ شهرداری تبریز تبریز(مرکز و مناطق) بود که پس از بررسی بخشی از این گزارش، مقرر شد هفته آینده بررسی تکمیلی انجام شود.

سخنرانی میان‌دستور حجت‌الاسلام سید کاظم زعفرانچی‌لر دستور بعدی جلسه امروز شورای اسلامی شهر بود که خصوص فیبر نوری و ضرورت سرمایه‌گذاری در این حوزه ایراد شد.

لایحه شهرداری تبریز در خصوص افزایش سرمایه شهرداری تبریز در بانک شهر به عنوان یکی از سهامداران این بانک خصوصی پس از بحث و بررسی توسط اعضای شورا به تصویب رسید.

در بخش دیگر از جلسه امروز شورای اسلامی شهر تبریز نماینده بسیج دانش‌آموزی  استان به مناسبت روز بسیج دانش‌آموزی به ایراد گزارش عملکرد این نهاد پرداخت.

اعضای شورای اسلامی شهر در ادامه جلسه امروز خود به بررسی نامه اسماعیل چمنی، از اعضای این شورا، مبنی بر انصراف از عضویت در کمیسیون سرمایه‌گذاری، گردشگری و بهبود فضای کسب و کار پرداخته و با انصراف وی از این کمیسیون موافقت کردند.

بررسی لایحه شهرداری تبریز در خصوص مساعدت مالی  در تکمیل  و اتمام ساختمان یگان ویژه  پاسداران آذربایجان‌شرقی در قالب اهدا مبلغ هزینه خدمات حفاری برای ساختمان در دست احداث، دستور بعدی جلسه علنی شورای اسلامی شهر تبریز بود که پس از اخذ نظرات کمیسوین برنامه و بودجه و بررسی آن به تصویب رسید.

آخرین دستور جلسه امروز شورای اسلامی شهر نیز در خصوص مساعدت مالی در قالب اهدا به یکی از کارکنان شهرداری تبریز برای تامین بخشی از هزینه‌های درمانی همسر وی بود که پس از اخذ نظر کمیسیون برنامه و بودجه و بررسی آن در صحن علنی، به تصویب رسد.

در نهایت نامه استعفای فریدون بابایی‌اقدم، سخنگو و رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر تبریز نیز پس از طرح و بررسی در صحن علنی مورد موافقت اعضای این شورا قرار گرفت.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات