انتشار فراخوان مرحله سوم واگذاری ۶۵ دستگاه اتوبوس یارانه ای به بخش خصوصی

انتشار فراخوان مرحله سوم واگذاری ۶۵ دستگاه اتوبوس یارانه ای به بخش خصوصی

به گزارش شهریار ، محمد حسین زاده مدیرعامل سازمان مدیریت حمل و نقل مسافر شهرداری تبریز با اعلام این خبر گفت: مرحله سوم فراخوان واگذاری ۶۵ دستگاه اتوبوس در ۱۳ مسیر  با دو نوع اتوبوس ( آکیا و اسنا ) ۷ آبان ماه منتشر می شود.

وی افزود: این اتوبوس ها از نوع اتوبوس های یارانه ای یا سوبسیدار بوده که برابر دستورالعمل ابلاغی وزارت کشور و نیز مصوبه شورای اسلامی کلانشهر تبریز برای حمایت هر چه بهتر از بخش خصوصی  تنها ۲۰ درصد مبلغ کارشناسی روز اتوبوس ها از متقاضی دریافت و مابقی ۸۰ درصد در قبال انجام تعهدات قراردادی بعنوان یارانه بلیت برای اتوبوس های اسنا در مدت ۱۰ سال و برای اتوبوس های آکیا  در ۵ سال مستهلک خواهد شد.

مدیرعامل سازمان مدیریت حمل و نقل مسافر شهرداری تبریز گفت: برای حمایت از بخش خصوصی یارانه ای نیز برای هر اتوبوس در نظر گرفته شده است که در صورت فعالیت منظم تا ۲۰ درصد قابل افزایش است.

حسین زاده ادامه داد: شرکت های دارای پروانه بهره برداری در حوزه حمل و نقل مسافر و نیز رانندگان دارای گواهینامه پایه یک می توانند  از ۷ الی ۱۰ آبان ماه با مراجعه به وب سایت اینترنتی سازمان مدیریت حمل و نقل مسافر شهرداری تبریز به آدرس mosafer.tabriz.ir در این فراخوان ثبت نام  و در صورت احراز شرایط در خطوط مورد نظر اتوبوسرانی فعالیت کنند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات