سرپرست جدید سازمان آتش‌نشانی تبریز معرفی شد

سرپرست جدید سازمان آتش‌نشانی تبریز معرفی شد

به گزارش شهریار ، سیاوش فتح الهی معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار تبریز در آئین معارفه سرپرست جدید سازمان آتش نشانی تبریز به اهمیت ایمنی شهری اشاره و افزود: سازمان آتش نشانی تبریز به عنوان یکی از سازمان های مهم در حفظ ایمنی و امنیت شهر، وظیفه خطیری بر عهده مدیریت آن مجموعه است که تامین جانی و مالی شهروندان از جمله مهمترین و اساسی ترین وظایف آن سازمان است.

در ادامه این مراسم سعید صالح نیا مدیر عامل اسبق این سازمان به اقدامات اساسی انجام گرفته در طول دوران تصدی خود اشاره و افزود: هم اکنون سازمان آتش نشانی تبریز مجموعه ای صمیمی، توانمند، آکنده از مهر و همدلی است که امید است این همبستگی و مهربانی، زمینه ساز رشد و تعالی در آتیه قرار گیرد.

وی ادامه داد: اقدامات زیربنایی و جامعی در حوزه نوسازی ناوگان خودرویی عملیاتی انجام گرفته که از جمله می توان خریداری خودروهای سنگین، نیمه سنگین،سبک، موتوئر سیکلت چهارچرخ، خودروی دو کابین عملیات،تریلی تانکر ۲۵ هزار لیتری و  بابکت اشاره کرد.

وی به افتتاح مرکز مانیتورینگ هوشمند، باشگاه بدنسازی و خرید ۲۰۰ میلیارد تومان تجهیزات دیگر اشاره و در حوزه آموزشی نیز تولید۳۰ قسمت انیمیشن آموزشی ایمنی در حوزه ارتقاء فرهنگ شهروندی یاد آور شد.

مدیر عامل اسبق این سازمان یکی از نیاز های اساسی این سازمان را تامین نیروی انسانی در سالهای اخیر عنوان کرد و افزود: اقدامات لازم برای تامین و جذب نیرو نیز به انجام رسیده و امید است با جذب نیرو انسانی در آینده نزدیک شاهد افزایش کارایی سازمان آتش نشانی و ارتقاء میزان خدمات رسانی بهینه به شهروندان باشیم.

سعید صالح نیا در خاتمه با قدردانی از حمایت اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار تبریز در پیشبرد اهداف سازمانی، برای تمامی کارکنان سازمان آتش نشانی تبریز آرزوی موفقیت کرد.

رضا جان فشان سرپرست جدید این سازمان نیز با اشاره به اینکه فعالیت در سازمان آتش نشانی و خدمت بی منت به شهروندان برای خود افتخار محسوب می شود، گفت: اقدامات ارزشمندی در سال های اخیر انجام گرفته که در نوع خود قابل تقدیر است. امید است با همدلی و همبستگی بیشتر،گام های دیگری در پیشبرد و تعالی سازمان برداریم.

در پایان این مراسم، با اعطاء لوحی از سوی سیاوش فتح الهی معاون برنام ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری تبریز، رضا جان فشان به سمت سرپرست جدید این سازمان منصوب و از زحمات سعید صالح نیا در طول دوران تصدی قدردانی کرد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات