به گزارش شهریار ، این اداره کل در ۸ ماهه سال جاری ۲۷۱۹ انتقاد و پیشنهاد شهروندان را پیگیری و به ۶۸ درصد از مطالبات شهروندان جوابیه ارائه شده است.
شهروندان میتوانند از طریق سامانه پیام کوتاه ۳۰۰۰۴۶۴۸۴۸، شبکههای مجازی با شماره ۰۹۳۷۶۶۱۵۰۴۸ و شماره تلفن استودیو شهر ۰۴۱۳۵۲۶۵۳۵۳، مشکلات و دغدغههای خود را به اداره اطلاع یابی این اداره کل ارسال نمایند.
اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تیریز در موضوعات مهم بعد از احصاء مشکلات و معضلات محلهای با اعزام گزارشگران به محل مورد نظر با حضور مدیران شهری، نسبت به بررسی میدانی مشکلات اقدام می کند.
گفتنی است، این گزارش ها به منظور شناسایی دقیقتر مسائل و ارائه راهکار موثر توسط کارشناسان مدیریت شهری، در ویژه برنامه تلویزیونی و رادیویی تبریزم پخش میشوند.
نظرات