به گزارش شهریار ، سامان احمدزاده در جلسه هیئت مقاوم سازی که با حضور مدیران معاونت فنی و عمرانی شهرداری، نمایندگان معاونت حمل و نقل، شهرداری های مناطق ۱،۲،۳و ۴، سازمان حمل و نقل ریلی و مشاور پروژه خط ۴ قطار شهری برگزار شد از بررسی مطالعات اولیه و آسیب شناسی پل ها ی مسیر خط ۴ قطار شهری خبرداد.
وی افزود: با توجه به اهمیت اجرای خط ۴ قطار شهری که بصورت تراموا اجرا خواهد شد پل های و ابنیه مسیر این خط از قطار شهری باید هرچه سریعتر مقام سازی شود تا از نظر ایمنی خطری برای عبور و مرور در این مسیر وجود نداشته باشد.
احمدزاده در ادامه با اشاره به فعالیت های شهرداری تبریز در ارتباط با مقاوم سازی پل های سطح شهر گفت: بحث مقاوم سازی و بررسی فنی پل های سطح شهر تبریز از سالهای گذشته در معاونت فنی و عمرانی شهرداری آغاز شده است و سیاست شهرداری تبریز در این خصوص به سمتی می رود که در قالب برنامه مدون پل های سطح شهر اعم از روگذر و زیرگذر و سازه های فنی و ابنیه را بهسازی و مقاوم سازی کند.
وی همچنین با اشاره به پروژه خط ۴ قطار شهری گفت: این پروژه بصورت تراموا اجرا خواهد شد که در جهت رفع یکی از نیازهای اصلی شهر تبریز که استفاده از حمل و نقل ترکیبی در کاهش ترافیک است می تواند نقش بسزایی داشته باشد.
در تداوم جلسه مشاور طرح به ارائه توضیحاتی در خصوص مطالعات پروژه های مذبور پرداخت و اعضای حاضر نیز ضمن بررسی وضعیت کلی طرح ها پیشنهادات و نکته نظرات خود را در این خصوص ارائه کردند.
نظرات