شرایط صدور بیمه نامه تغییر کرد

به گزارش اخبار ساختمان، طبق قانون، دستگاه های دولتی مکلف شدند اطلاعات خود را در سامانه املاک و اسکان ثبت کنند و به افرادی که اطلاعات خود را دراین سامانه ثبت نکرده اند، خدمات ندهند. بنا بر این قانون، دستگاه های اجرایی مکلفند خدمات خود از قبیل افتتاح حساب بانکی و صدور دسته چک، خدمات ناشی از اعمال سیاست های حمایتی، یارانه ای و کمک معیشتی، تعویض پلاک خودرو، فروش انشعاب آب، برق، تلفن و گاز طبیعی، ارسال اسناد و مدارک مانند گواهینامه رانندگی، گذرنامه، مدارک خودرو، اخطاریه، ابلاغیه، ثبت نام مدارس در منطقه محل اقامت، استحاق دریافت خوابگاه دانشجویی و امثال آن را صرفا با اخذ کدملی و بر اساس کد پستی یا شرح نشانی یکتای درج شده در سامانه املاک و اسکان کشور ارائه نمایند. در این قانون همچنین تاکید شده، مالکان واحدهای مسکونی تمام مناطق کشور اعم از شهری و روستایی موظفند اطلاعات املاک تحت تملک خود ...

متن کامل خبر در سایت پایگاه خبری اخبار ساختمان

    منبع خبر

    پایگاه خبری اخبار ساختمان

    پایگاه خبری اخبار ساختمان

    پایگاه خبری اخبار ساختمان

      نظرات