شرایط صدور بیمه نامه تغییر کرد
به گزارش اخبار ساختمان، طبق قانون، دستگاه های دولتی مکلف شدند اطلاعات خود را در سامانه املاک و اسکان ثبت کنند و به افرادی که اطلاعات خود را دراین سامانه ثبت نکرده اند، خدمات ندهند. بنا بر این قانون، دستگاه های اجرایی مکلفند خدمات خود از قبیل افتتاح حساب بانکی و صدور دسته چک، خدمات ناشی از اعمال سیاست های حمایتی، یارانه ای و کمک معیشتی، تعویض پلاک خودرو، فروش انشعاب آب، برق، تلفن و گاز طبیعی، ارسال اسناد و مدارک مانند گواهینامه رانندگی، گذرنامه، مدارک خودرو، اخطاریه، ابلاغیه، ثبت نام مدارس در منطقه محل اقامت، استحاق دریافت خوابگاه دانشجویی و امثال آن را صرفا با اخذ کدملی و بر اساس کد پستی یا شرح نشانی یکتای درج شده در سامانه املاک و اسکان کشور ارائه نمایند. در این قانون همچنین تاکید شده، مالکان واحدهای مسکونی تمام مناطق کشور اعم از شهری و روستایی موظفند اطلاعات املاک تحت تملک خود ...
متن کامل خبر در سایت پایگاه خبری اخبار ساختمان
نظرات