تکریم ارباب رجوع و صیانت از حقوق شهروندان خطوط  قرمز شهرداری تبریز است

تکریم ارباب رجوع و صیانت از حقوق شهروندان خطوط قرمز شهرداری تبریز است

به گزارش شهریار ، یعقوب هوشیار در جریان این بازدید، تکریم ارباب رجوع را جزو خطوط قرمز شهرداری دانست و اظهار کرد: روند خدمات‌دهی و پاسخگویی مدیران و کارکنان شهرداری تبریز به شهروندان به صورت مستمر رصد می‌شود و در صورت بروز هرگونه قصور برابر قانون برخورد می‌شود.

وی با اشاره به اهمیت معاونت‌های شهرسازی و معماری و همچنین مالی و اداری در مناطق دهگانه خاطرنشان کرد: مدیران و کارکنان شاغل در معاونت شهرسازی و معماری مناطق دهگانه باید در حداقل زمان پاسخگوی شهروندان بوده و خدمات ارائه شده را تسهیل کنند.

شهردار تبریز همچنین در دیدار با کارکنان این دو منطقه از شهرداری تبریز، در خصوص روند خدمات‌دهی به شهروندان گفت و گو کرد.

وی در ادامه به شهرداران مناطق دستور داد بخشی از مطالبات پیمانکاران را پرداخت کنند.

هوشیار همچنین به بررسی آخرین وضعیت عملیات اجرایی پروژه‌های عمرانی پرداخت و بر تسریع پروژه‌ها تاکید کرد.

شهردار تبریز در بازدید دیگر خود از سازمان مدیریت پسماندهای شهری بر اهمیت آمادگی کامل نیروهای خدماتی و تجهیزات زمستانی این سازمان تاکید کرد.

وی محلول‌پاشی را مهمترین دستاورد زیست‌محیطی دوره فعلی مدیریت شهری دانست و در این خصوص یادآور شد: نیروهای خدمات شهری باید از اولین ساعات بارش‌های پیش‌رو، برف‌روبی و محلول‌پاشی معابر و محلات شهر را با اولویت معابر اصلی آغاز کنند.

هوشیار از ماشین‌آلات سنگین، تجهیزات برف‌روب و محلول‌پاش سازمان مدیریت پسماندهای شهری شهرداری تبریز بازدید و بر آمادگی کامل مجموعه معاونت محیط‌ زیست و خدمات شهری تاکید کرد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات