اعلام شاخص رضایتمندی ثبت ۳ میلیون نظرسنجی خدمات فرودگاهی در ۸ ماهه ۱۴۰۳
به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از روابط عمومی شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران "محمد مهدی افشاری" مدیرکل دفتر برنامهریزی راهبردی و مدیریت عملکرد و مجری طرح ASQ شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران از ثبت بیش از ۳ میلیون نظرسنجی در ۹ فرودگاه بین المللی کشور خبرداد و گفت: بر اساس این نظرسنجی، ۷۰.۶ درصد مسافران از ارائه خدمات فرودگاهی در این فرودگاهها اظهار رضایت کرده اند. افشاری افزود: بررسی دادههای سامانه جامع پایش کیفیت خدمات فرودگاهی، پرسشنامه ها و سامانه پیامکی ۱۰۰۰۷۰۶۹ شرکت فرودگاهها، نشان می دهد که از اول فروردین تا سیام آبان ماه سال جاری، میزان رضایتمندی مسافران از ارائه خدمات فرودگاهی در این فرودگاهها روند رو به رشدی داشته است. وی با بیان اینکه در فروردین ماه ۴۰۰ هزار، اریبهشت ۳۴۳ هزار، خرداد ماه ۳۸۰ هزار و تیرماه سال جاری ۳۹۰ هزار نظر سنجی مسافران از خدمات فرودگاهی در این ۹ فرودگاه ...
متن کامل خبر در سایت پایگاه خبری وزرات راه و شهرسازی
نظرات