به گزارش شهریار
، درمانگاه امام رضا (ع) شهرداری تبریز با بهرهگیری از فناوریهای نوین و در راستای سیاستهای مدیریت شهری برای ارائه خدمات غیرحضوری، سیستم نوبتدهی آنلاین خود را فعال کرده است.
این اقدام که با تاکید شهردار تبریز و با هدف کاهش بار ترافیکی، آلودگی هوا و تسریع در ارائه خدمات درمانی انجام شده، امکان دریافت نوبت از پزشکان را حتی در روزهای تعطیل فراهم میکند.
شهروندان میتوانند از هر نقطهای با استفاده از تلفن همراه و تنها از طریق یک دستورالعمل ساده، در کوتاهترین زمان ممکن نوبت ویزیت خود را دریافت کنند. خدمات آنلاین این درمانگاه بدون محدودیت زمانی و بهصورت ۲۴ ساعته در دسترس است.
این اقدام درمانگاه با رویکرد کاهش هزینههای مراجعه حضوری شهروندان و تسهیل دسترسی به خدمات درمانی اجرا شده است.
همچنین از دیگر اهداف این طرح میتوان به مدیریت پایدار ترافیک شهری، کاهش آلودگی هوا، و بهبود کیفیت ارائه خدمات اشاره کرد.
این خدمات علاوه بر صرفهجویی در زمان و هزینه، راهکاری موثر برای تکریم ارباب رجوع و ارائه خدمات سریع و جامع به شهروندان محسوب میشود.
درمانگاه امام رضا (ع) شهرداری تبریز با این حرکت، نشان داده است که با استفاده از ظرفیت فناوریهای نوین و مدیریت صحیح میتوان ضمن بهبود خدمات، به کاهش مشکلات شهری و ارتقای سطح رفاه شهروندان کمک کرد.
.
نظرات