به گزارش شهریار ، بهزاد جعفری مدیر بازرسی شهرداری منطقه ۹ گفت: بنا به اعلام و ابلاغ اداره کل بازرسی و رسیدگی به شکایات شهرداری تبریز، سامانه ۱۳۷ شهرداری کلانشهر تبریز – که پیش از این، فقط اقدام به دریافت و پیگیری شکایات مردمی به صورت تلفنی و مجازی می کرد، من بعد به صورت حضوری نیز، آماده دریافت شکایات، انتقادات و خواسته های شهروندان و نیز پیگیری موارد مطرح شده خواهد بود.
وی افزود: شهروندان می توانند علاوه بر راه های ارتباطی مختلف همانند تماس تلفنی با شماره ۱۳۷، ارسال پیامک به شماره تلفن ۵۰۰۰۴۹۵۵، مراجعه به سایت اداره کل بازرسی شهرداری تبریز و ثبت خواسته خود و ارسال پیام از طریق نرم افزار Tabriz App، با مراجعه حضوری به مسئول این سامانه، مشکلات و خواسته های خود را مطرح کنند.
مدیر بازرسی شهرداری منطقه۹ با بیان اینکه ارائه خدمات حضوری سامانه ۱۳۷ بصورت پایلوت در منطقه ۹ اجرا می شود، خاطرنشان کرد: هدف از این اقدام، پاسخ به درخواست شهروندانی است که به دنبال مرجعی برای ارائه شکایات، انتقادات و پیگیری درخواستهای خود در واحدهای مختلف مناطق دهگانه شهرداری کلانشهر تبریز هستند.
نظرات