به گزارش شهریار ،اصغر آدیبیگ اظهار کرد:پس از انجام عملیات تخریب قرنیزهای فرسوده پیادهروی این پل، اکنون معاونت فنی و عمرانی منطقه مشغول اجرای بتنریزی در این بخش است.
وی با اشاره به جزئیات پروژه افزود:طول این قسمت از عرشه در ۴ لاین و هر لاین حدود ۱۱۲ متر است که در مجموع ۴۵۰ متر طول بتنریزی خواهد شد. این عملیات در دو مرحله انجام میشود و پیشبینی میشود بتنریزی دو لاین اول طی ۴ روز کاری به پایان برسد.
آدیبیگ همچنین به بخشهای دیگر این پروژه اشاره کرد و گفت:"تخریب، بازسازی و نردهگذاری رمپهای پل نیز در دستور کار قرار گرفته است. طول این بخش از پروژه در ۴ لاین به ۵۰۰ متر میرسد. پس از اتمام بتنریزی دو لاین اول و آغاز بتنریزی لاینهای بعدی، پلتگذاری در فواصل مشخص انجام خواهد شد و بلافاصله عملیات نردهگذاری آغاز میشود.
وی هدف از این پروژه را ارتقای ایمنی و تسهیل در عبور و مرور شهروندان عنوان کرد و افزود:"عرشه پل تراکتورسازی به دلیل فرسودگی نیازمند بازسازی اساسی بود. این اقدامات با نظارت دقیق فنی در حال انجام است تا ضمن رعایت استانداردهای مهندسی، دوام و استحکام سازه تضمین شود.
شهردار منطقه ۷ تبریز در پایان خاطرنشان کرد:اجرای این عملیات بخشی از برنامه گسترده شهرداری برای بازسازی و بهسازی زیرساختهای شهری است. تلاش ما بر این است که با تکمیل این پروژه در کوتاهترین زمان ممکن، گامی موثر در راستای رفاه و آسایش شهروندان برداریم.
نظرات