راه‌اندازی اپلیکیشن جامع و هوشمند "تبریزاپ" با هدف توسعه خدمات شهری

راه‌اندازی اپلیکیشن جامع و هوشمند "تبریزاپ" با هدف توسعه خدمات شهری

به گزارش شهریار ، محمدرضا کاظمی در جلسه‌ای که با حضور مدیرکل دفتر نوسازی و تحول اداری معاونت برنامه‌ریزی و جمعی از مدیران و کارشناسان برگزار شد، اظهار کرد: ابزارهای همچون اپلیکیشن‌های هوشمند نقش موثری در بهبود خدمات شهری و تسهیل امور شهروندان دارند.

وی همچنین بر ضرورت و اهمیت هوشمندسازی خدمات شهرداری تاکید کرد و گفت: هدف از تولید اپلیکشن تبریزاپ را ارائه کلیه خدمات شهروندی کلانشهر تبریز از طریق یک درگاه واحداست.

مدیر عامل سازمان فاوا شهرداری تبریز، افزود: شهروندان می توانند با نصب این اپلیکیشن از کافه بازار از خدمات متنوعی همچون استعلامات شهرداری، تورمجازی گردشگری تبریز، سرویس ۱۳۷، خدمات آرامستان، جستجوی متوفیان(جستجوی متوفیان- متوفیان امروز)، اعلام زمان رسیدن اتوبوس، پرداخت عواض شهرداری، پارک حاشیه ای، نقشه گردشگری، زمان حرکت قطار از ایستگاه های مترو، تماس های اضطراری، نیکوکاری، استعلام کدپستی و قیمت روز میوه بهره مند شوند.

محمدرضا کاظمی با اشاره به سرویس‌های متنوع این اپلیکیشن، توسعه خدمات الکترونیکی را یکی از الزامات مدیریت شهری هوشمند دانست و تاکید کرد:  ایجاد زیرساخت‌های فناورانه، مسیر ارائه خدمات شهری را تسهیل کرده و به افزایش رفاه و رضایت شهروندان کمک می‌کند.

کاظمی همچنین بر ضرورت گسترش خدمات دیجیتال و بهره‌گیری از فناوری‌های نوین در مدیریت شهری تاکید کرد و افزود: شهرداری تبریز با رویکرد هوشمندسازی، در تلاش است تا با استفاده از فناوری‌های نوین، ارتباط شهروندان با مجموعه مدیریت شهری را تسهیل و کیفیت خدمات را ارتقا دهد.

در ادامه جلسه، نگاه و توجه مدیران شهری به پروژه‌های نوین فناوری مورد بحث قرار گرفت و اعضای حاضر نظرات و پیشنهادات خود را در خصوص توسعه و بهینه‌سازی این اپلیکیشن ارائه کردند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات