تولید ۲۰۷  کلیپ و پاسخگویی به ۴۰ درصد مطالبه شهروندی

تولید ۲۰۷ کلیپ و پاسخگویی به ۴۰ درصد مطالبه شهروندی

به گزارش شهریار ، ارزیابی اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تبریز در ۷ محور از عملکرد امور ارتباطات مناطق، سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه شهرداری تبریز شامل تولید و انتشار اخبار در پایگاه خبری شهریار، تولید کلیپ، پاسخگویی سریع به مشکلات شهروندان، تعامل با رسانه‌ها، همکاری با برنامه تلویزیونی تبریزیم، همکاری با برنامه های رادیویی استودیو شهر و دیدار با گروه‌های مرجع، انجام یافته است.

بر اساس این ارزیابی، در حوزه تولید کلیپ در بین مناطق دهگانه، شهرداری های مناطق  ۴، ۳، ۱ به ترتیب دارای عملکرد عالی و مناطق ۷ و ۱۰ نیز عملکرد خوبی داشته اند.

در این حوزه از میان سایر زیرمجموعه های شهرداری نیز به ترتیب سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری تبریز عملکرد خوبی داشته است. شهرداری تبریز طی بهمن‌ماه، ۲۰۷  کلیپ تهیه و منتشر کرده که نسبت به ماه گذشته ۱۰ درصد کاهش داشته است.


دومین مورد در زمینه تولید خبر و انعکاس فعالیت‌های مجموعه‌های مختلف در پایگاه خبری شهریارنیوز بود که طی بهمن ماه، به ترتیب شهرداری‌های مناطق ۸، ۳ و ۱  عملکرد عالی و مناطق ۷، ۵ نیز عملکرد خوبی ارائه کرده‌اند.

از میان دیگر واحدهای تابعه شهرداری، فرهنگسرای الغدیر، سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز، شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز دارای عملکرد خوبی بوداند. در بهمن ماه ۶۸۵ خبر در پایگاه خبری شهریار منتشر شده است.

سومین مورد ارزیابی شده، میزان پاسخگویی به مشکلات شهروندان بود که از بین ۹۹ مشکل ثبت شده در استودیو شهر و فضای مجازی، ۴۰ مورد پیگیری و جوابیه آن منتشر شده است. این میزان، شامل پاسخگویی به ۴۰ درصد مشکلات است که در این زمینه مناطق ۲، ۳، ۶، ۸ و ۹ با ۱۰۰ درصد پاسخگویی به مشکلات عملکرد عالی و مناطق ۴، ۷ و ۱۰  عملکرد خوب داشته‌اند و  همچنین مناطق ۱ و ۵ تبریز به همراه سازمان سیما منظر، فضای سبز شهرداری با صفر درصد پاسخگویی به مطالبات شهروندان، نیازمند بازنگری در این زمینه هستند.

در این مدت از میان سایر زیر مجموعه های شهرداری، سازمان مهندسی شبکه حمل و نقل با پاسخگویی ۱۰۰ عملکرد عالی  داشته است.

چهارمین حوزه مورد ارزیابی، همکاری با برنامه تلویزیونی تبریزیم بود که در این خصوص، تمامی مناطق دهگانه، سازمان سیما منظر و فضای سبز، سازمان‌ مدیریت پسماند شهرداری، سازمان ساماندهی مشاغل و فرآورده های کشاورزی، سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری در بهمن ماه عملکرد خوبی داشته‌اند.

در پنجمین آیتم یعنی برنامه های رادیویی استودیو شهر نیز طی بهمن ماه مناطق دهگانه، شرکت عمران و توسعه آذربایجان همکاری عالی داشته اند.

در زمینه تعامل با رسانه ها و اطلاع رسانی اخبار و فعالیت های شهرداری در مطبوعات، پایگاه های خبری و خبرگزاری ها، به ترتیب مناطق ۳، ۱، ۴، ۸ و ۵ عملکرد خوبی داشته‌اند.

در آیتم هفتم، یعنی دیدار با گروه های مرجع که مطابق دستور شهردار تبریز بر عهده مناطق دهگانه می باشد، مناطق ۸، ۱ و ۱۰ عملکرد عالی داشته اند.

جمع‌بندی ارزیابی عملکرد بهمن‌ماه، بر اساس محورهای هفت‌گانه تعیین‌شده، نشان می‌دهد که در میان مناطق شهرداری، امور ارتباطات شهرداری منطقه ۸ رتبه نخست را کسب کرده است.  منطقه ۳ در جایگاه دوم، منطقه ۱۰ در رتبه سوم، و منطقه ۴ در رتبه چهارم قرار گرفته‌اند. همچنین، منطقه ۱  پنجم، منطقه ۷ رتبه ششم، منطقه ۲  هفتم، منطقه ۶ رتبه هشتم، منطقه ۹ هم رتبه نهم، و در نهایت منطقه ۵ در رتبه دهم قرار گرفته‌اند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات