آغاز به کار سامانه اینترنتی خدمات شهروندی و سامانه جدید «سرا ۱۰» در شهرداری منطقه ۱۰

آغاز به کار سامانه اینترنتی خدمات شهروندی و سامانه جدید «سرا ۱۰» در شهرداری منطقه ۱۰

به گزارش شهریار ، سعید مطلّبی با اعلام خبر راه‌اندازی سامانه جدید خدمات شهروندی گفت: با راه‌اندازی این سامانه، شهروندان قادر خواهند بود درخواست‌های خود را به صورت غیرحضوری و از طریق سامانه‌های آنلاین ثبت کنند.

این سامانه از تاریخ ۲۳ فروردین ماه سالجاری به طور رسمی فعالیت خود را در این منطقه آغاز خواهد کرد و به عنوان گامی مهم در جهت تسهیل دسترسی به خدمات شهری و ارتقاء سطح رضایت عمومی در نظر گرفته شده است.

وی افزود: سامانه جدید «سرا ۱۰» به عنوان یک سامانه هوشمند، با هدف کاهش زمان‌های صرف شده برای مراجعه حضوری به ادارات و همچنین تسریع در پاسخ‌دهی به درخواست‌های شهروندان طراحی و راه‌اندازی شده است. با استفاده از این سامانه، شهروندان می‌توانند درخواست‌های خود در حوزه شهرسازی را به راحتی و در هر زمان از شبانه‌روز به صورت آنلاین ثبت کرده و مراحل پیگیری را بدون نیاز به حضور فیزیکی انجام دهند.

مطلبی در پایان گفت: شهرداری منطقه ۱۰ همواره تلاش می‌کند تا با استفاده از فناوری‌های نوین، کیفیت زندگی شهری را بهبود بخشد و این اقدام، تنها یکی از گام‌های مهم ما در مسیر ارتقاء خدمات به شهروندان است. امیدواریم با این اقدام، گامی موثر در جهت پاسخگویی بهتر به نیازهای روزافزون مردم برداریم و این سامانه به یکی از ابزارهای اصلی خدمات‌رسانی به شهروندان تبدیل شود.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات