آغاز به کار سامانه اینترنتی خدمات شهروندی و سامانه جدید «سرا ۱۰» در شهرداری منطقه ۷

آغاز به کار سامانه اینترنتی خدمات شهروندی و سامانه جدید «سرا ۱۰» در شهرداری منطقه ۷

به گزارش شهریار ، اصغر آدی بیگ  با اعلام خبر راه‌اندازی سامانه جدید خدمات شهروندی اظهار کرد: با راه‌اندازی این سامانه، شهروندان قادر خواهند بود درخواست‌های خود را به صورت غیرحضوری و از طریق سامانه‌های آنلاین ثبت کنند. این سامانه از تاریخ ۲۳ فروردین ماه سال‌جاری به طور رسمی فعالیت خود را در این منطقه آغاز خواهد کرد و به عنوان گامی مهم در جهت تسهیل دسترسی به خدمات شهری و ارتقاء سطح رضایت عمومی در نظر گرفته شده است.

وی افزود: کاهش مراجعه های حضوری، امکان ثبت درخواست و پیگیری صدور پروانه ساختمان، گواهی عدم خلاف، پایان کار ساختمان و استعلام های ادارات خدمات رسان، نقل و انتقال املاک، استعلام بانک و دیگر استعلام ها به صورت الکترونیک و غیر حضوری، از جمله قابلیت‌های نرم افزار «سرا ۱۰»  است.

شهردار منطقه ۷، افزایش شفاف سازی و کاهش فرایند زمانی خدمات اداری و تسریع در روند پاسخ استعلامات و امکان پیگیری آنی وضعیت پرونده ساختمان و درخواست‌ها از طریق آنلاین بدون مراجعه حضوری، الکترونیکی شدن مراحل تعیین وقت بازدید، از دیگر قابلیت‌های این نرم افزار عنوان کرد.

آدی بیگ  در پایان گفت: شهرداری منطقه ۷ همواره تلاش می‌کند تا با استفاده از فناوری‌های نوین، کیفیت زندگی شهری را بهبود بخشد و این اقدام، تنها یکی از گام‌های مهم ما در مسیر ارتقاء خدمات به شهروندان است. امیدواریم با این حرکت، گامی موثر در جهت پاسخگویی بهتر به نیازهای روزافزون مردم برداریم و این سامانه به یکی از ابزارهای اصلی خدمات‌رسانی به شهروندان تبدیل شود.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات