طی سال ۹۵؛ ۲۶ هزار تماس با مرکز ارتباطات مردمی گاز خراسان رضوی به ثبت رسید

طی سال ۹۵؛ ۲۶ هزار تماس با مرکز ارتباطات مردمی گاز خراسان رضوی به ثبت رسید

رئیس روابط عمومی شرکت گاز خراسان رضوی گفت: در سال گذشته ۲۶ هزار تماس با مرکز ارتباطات مردمی این شرکت به شماره ۳۷۰۷۴ ثبت و پیگیری شده است. به گزارش بنانیوز(BanaNews.ir)؛ به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان خراسان رضوی، سید احمد علوی با بیان این مطلب اظهار کرد: خدمت به مردم نوعی عبادت و فضیلت است که این مهم بی شک به عنوان باقیات الصالحات برای مسئولان باقی خواهد ماند. وی افزود: مرکز ارتباطات مردمی شرکت گاز خراسان رضوی با هدف پیگیری فوری نیازها و مطالبات مردم و ارائه راهنمایی و مشاوره در حوزه های مختلف گاز طبیعی همچون ایمنی و بهداشت واخذ پیشنهادات و انتقادات مشترکان برای اولین بار در سطح شرکتهای گاز استانی در کشور از ابتدای سال ۹۴ تاسیس شد. علوی ادامه داد: در مدت زمان سه سال گذشته بیش از ۳۷ هزار و ۷۰۰ تماس با این مرکز برقرار شد که از این مقدار ۲۶ هزار تماس صرفا در سال گذشته به ثبت رسید. این مهم نشانگر عملکرد مطلوب این سامانه در راستای تکریم ارباب رجوع و اعتماد مردم به خدمتگذاران خود است. علوی، تجهیز و بهره گیری روابط عمومی شرکت گاز استان از آخرین دانش‌ها و فناوری‌های روز دنیا برای برقراری ارتباطات موثر با مردم را از تاکیدات مدیرعامل این شرکت عنوان کرد و افزود: یکی از مهمترین مولفه های ترسیم چهره‌ مطلوب برون سازمانی، سنجش میزان رضایتمندی جامعه پیرامونی از عملکرد آن مجموعه است. این مهم با بهره گیری از سامانه پاسخگویی ۳۷۰۷۴ شرکت گاز خراسان رضوی و رصد و بازنگری علمی در تماس های مردمی محقق شده است. وی افزود: از مجموع ۲۶ هزار تماس ثبت شده در سال گذشته، ۲۲ هزار و ۶۹۲ تماس مربوط به درخواست مشاوره و راهنمایی و سه هزار و ۳۰۸ تماس نیز مربوط به حوزه پیشنهادات و انتقادات بوده است. رئیس روابط عمومی شرکت گاز خراسان رضوی با تاکید بر روند صعودی پاسخگویی فوری به درخواست های مردمی ثبت شده در سامانه تلفنی ۳۷۰۷۴  طی سال جاری تصریح کرد: این مرکز آمادگی پاسخگویی به سوالات و پیگیری مطالبات مشترکان گاز طبیعی را در کوتاه ترین زمان ممکن دارد.

    نظرات